Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4434
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВинничук, Олег Теофілович-
dc.date.accessioned2014-09-19T11:31:44Z-
dc.date.available2014-09-19T11:31:44Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4434-
dc.description.abstractОхарактеризовано процеси становлення та розвитку фізичної культури в школах Буковини в кінці XIX – на початку XX ст. Визначено причини та охарактеризовано недоліки процесу становлення фізичної культури в освітній політиці Габсбурзької монархії. Доведено, що соціально-політичне життя буковинців у другій половині ХІХ ст. сприяло запровадженню реформістсько-інноваційних підходів до народної школи, які вже були апробовані в західноєвропейських країнах. Встановлено основні підходи до реалізації змісту фізичної культури учнів шкіл на Буковині в досліджуваний період.-
dc.description.abstractДана характеристика процессов становления и развития физической культуры в школах Буковины в конце XIX – в начале XX ст. Определены причины и охарактеризованы недостатки процесса становления физической культуры в образовательной политике Габсбургской монархии. Доказано, что социально-политическая жизнь буковинцев во второй половине XIX ст. способствовала внедрению реформаторско-инновационных подходов к народной школе, которые уже были апробированы в западноевропейских странах. Выделены основные подходы к реализации содержания физической культуры учеников школ на Буковине в исследуемый период.ru_RU
dc.description.abstractThe process of physical culture establishment and development in schools of Bukovyna in the late 19th –early 20th centuries has been described. The reasons for and the disadvantages of the physical culture establishment process in the educational policy of Habsburg Monarchy have been determined and characterized. It has been proven that social and political life of the residents of Bukovyna in the second half of the 19th century helped to implement reformation and innovative methods into public schools, which had been already approbated in Western European countries. Basic approaches to the implementation of the content of physical culture of the pupils in Bukovyna in the period being explored have been pointed out.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectфізична культура-
dc.subjectгімнастика-
dc.subjectнародні школи-
dc.subjectосвітній процес-
dc.titleФізична культура в освітній практиці Буковини кінця XIX – початку XX століттяuk_UA
dc.title.alternativeФизическая культура в образовательной практике Буковины конца XIX – начала XX столетияru_RU
dc.title.alternativePhysical culture in educational practice of Bukovyna in the late 19th – early 20th centuriesen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
VYNNYCHUK.pdf285,98 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.