Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4437
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТинкалюк, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-09-19T11:33:14Z-
dc.date.available2014-09-19T11:33:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4437-
dc.description.abstractВисвітлено технологію підготовки майбутнього вчителя музики до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності, зокрема, її діагностико-цільовий, змістовий і процесуальний компоненти. Охарактеризовано хід та результати формувального педагогічного експерименту, який передбачав практичну реалізацію кожного із названих компонентів цієї технології, запровадження елективної навчальної дисципліни «Музична інформатика» в навчальний процес експериментальних груп. Показано динаміку зростання показників і рівнів сформованості готовності майбутніх учителів музики до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності.-
dc.description.abstractРаскрыта технология подготовки будущего учителя музыки к использованию компьютерных технологий в профессиональной деятельности, в частности, ее диагностически-целевой, содержательный и процессуальный компоненты. Дана характеристика прохождения и результатов формирующего эксперимента, который предусматривал практическую реализацию каждого из названных компонентов указанной технологии, применение элективной учебной дисциплины «Музыкальная информация» в учебный процесс экспериментальных групп. Показана динамика возрастания показателей и уровней сформированности готовности будущих учителей музыки к использованию компьютерных технологий в профессиональной деятельности.ru_RU
dc.description.abstractThe article presents a technology of future music teachers’ training to use computer technologies in professional activity. In particular, the focus has been made on defining diagnostic -based, semantic and procedural components of the mentioned technology. The analysis and interpretation of the results of the formation experiment have been given. The experiment included practical implementation of each of the components of the mentioned technology, and introduction of the elective course “Music information” into the educational process of the experimental groups. There has been shown a dynamics of raise in indicators, as well as in the levels of formation of intending music teachers’ readiness for the use of computer technologies in professional activity.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectтехнологія підготовки майбутнього вчителя музики-
dc.subjectкомп’ютерні технології-
dc.subjectкритерії і показники визначення рівнів готовності-
dc.titleТехнологія підготовки майбутнього вчителя музики до використання комп'ютерних технологій: організація та результати експериментуuk_UA
dc.title.alternativeТехнология подготовки будущего учителя музыки к использованию компьютерных технологий: организация и результаты экспериментаru_RU
dc.title.alternativeTechnology of the intending music teachers’ training for the use of computer technologies: the experiment organization and resultsen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TYNKALYUK2.pdf296,83 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.