Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4443
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБак, Вікторія Федорівна-
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.date.accessioned2014-09-19T11:36:15Z-
dc.date.available2014-09-19T11:36:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4443-
dc.description.abstractОбґрунтовано методологічну єдність законів природи і законів моралі, що дає змогу реалізувати інтеграцію науки й етики в процесі вивчення біології. Запропоновано методичну систему інтеграції, яка включає в себе факультативні курси біоетичної спрямованості, організацію навчальної діяльності на основі співробітництва та гуманістично-особистісного підходу. Охарактеризовано метод аналогій у відображенні тенденції інтеграції науки та моралі у змісті шкільного предмета «Біологія» і його використання.-
dc.description.abstractОбосновано методологическое единство законов природы и законов морали, что позволяет реализовать интеграцию науки и этики в процессе обучения биологии. Предложена методическая система интеграции, которая включает факультативные курсы биоэтической направленности, организацию учебной деятельности на основе сотрудничества и гуманно-личностного подхода. Дана характеристика метода аналогий при отражении тенденции интеграции науки и нравственности в содержании школьного предмета «Биология» и его использования.ru_RU
dc.description.abstractMethodological unity of the laws of nature and morality has been substantiated in this research. This enables integration of science and ethics in the process of studying biology. There has been developed a methodical system of integration, which includes elective courses focused on bioethics, organization of training activities on the basis of cooperation, humanistic and personal approach. The analogy method in the reflection of trends in integration of science and morality in the content of a school subject «Biology» and its use has been characterized in this article.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectинтеграция науки и нравственности-
dc.subjectсистемный подход-
dc.subjectобразовательный курс «Биология»-
dc.subjectметод аналогий-
dc.titleМетодика формування біоетичних знань школярів у процесі вивчення біологіїuk_UA
dc.title.alternativeМетодика формирования биоэтических знаний школьников в процессе изучения биологииru_RU
dc.title.alternativeMethods of formation of pupils’ bioethical knowledge in the process of studying biologyen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
BAK.pdf272,49 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.