Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖирська, Галина Ярославівна-
dc.date.accessioned2014-09-19T11:36:45Z-
dc.date.available2014-09-19T11:36:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4444-
dc.description.abstractОбґрунтовано зв’язок ціннісного ставлення до природи з екологічною культурою особистості та необхідність застосування нових підходів до його формування в умовах загострення екологічної кризи. Визначено зміст, структуру та особливості оцінної діяльності школярів щодо формування ціннісного ставлення до природи. Розкрито можливості сучасних методів і засобів природничо-наукової освіти для організації емоційно-оцінної діяльності екологічного спрямування в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.-
dc.description.abstractОбосновано связь ценностного отношения к природе с экологической культурой личности и необходимость применения новых подходов к его формированию в условиях обострения экологического кризиса. Определено содержание, структуру и особенности оценочной деятельности школьников относительно формирования ценностного отношения к природе. Раскрыты возможности современных методов и средств естественнонаучного образования для организации эмоционально-оценочной деятельности экологического направления в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы.ru_RU
dc.description.abstractThe article presents a substantiation of the connection of value attitude to nature with ecological culture of an individual and the need to apply new approaches to its formation in the conditions of environmental crisis. The content, structure and peculiarities of student’s evaluation activity on the formation of their value attitude to nature were analyzed. The power of modern methods and means of natural and scientific education for the organization of emotional and evaluative ecology oriented activity in educational process at secondary schools has been revealed.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectекологічна культура-
dc.subjectціннісне ставлення до природи-
dc.subjectемоційно-оцінна діяльність-
dc.titleФормування в учнів ціннісного ставлення до природи як компонента екологічної культуриuk_UA
dc.title.alternativeФормирование в учащихся ценностного отношения к природе как компонента экологической культурыru_RU
dc.title.alternativeFormation of students' value attitude to nature as a component of ecological cultureen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZHYRSKA.pdf269,47 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.