Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПальчевський, Степан Сергійович-
dc.date.accessioned2014-09-19T11:41:16Z-
dc.date.available2014-09-19T11:41:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4453-
dc.description.abstractРозглянуто форми і методи стратегіальної організації свідомості та настановлення на творчість не лише у навчанні, а й в інших сферах життєдіяльності людини. Акцентовано увагу на необхідності подолання особистістю сугестивних комплексів, які є внутрішньою перепоною на шляху вирішення нею ускладнених творчих завдань. Розкрито сутність і виховне значення стратегій творчого пошуку «Альпініст», «Квадратики», «Поезія», які побудовані на емоційно-образній основі.-
dc.description.abstractРассмотрены формы и методы стратегиальной организации сознания и направленность на творчество не только в обучении, но и в других сферах жизнедеятельности человека. Акцентировано внимание на необходимости преодоления личностью сугестивных комплексов, которые являются внутренним препятствием на пути решения утрудненных творческих задач. Раскрыты сущность и воспитательное значение стратегий творческого поиска «Альпинист», «Квадратики», «Поэзия», построенных на эмоционально-образной основе.ru_RU
dc.description.abstractThis article presents a research of the forms and methods of strategic organization of consciousness and orientation on creativity not only in education, but also in other spheres of human activity. Attention is stressed on the need to overcome by an individual his/her suggestive complexes, which are an internal obstacle on the way to solve complicated creative tasks. Essence of and educational importance of strategies of creative search like “an Alpinist”, “Squares (“kvadratyky”)”, “Poetry (“poeziya”)” developed on emotional and imaginative basis are revealed in this research.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectтворчість-
dc.subjectпедагогіка евристики-
dc.subjectстратегії творчого пошуку-
dc.subjectпроблема-
dc.subjectінтуїція-
dc.titleПроблема психолого-педагогічного інструментарію формування творчої особистостіuk_UA
dc.title.alternativeПроблема психолого-педагогического инструментария формирования творческой личностиru_RU
dc.title.alternativeThe problem of psychological and pedagogical tools for the formation of a creative individualen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PALCHEVSKII.pdf243,45 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.