Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/471
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрішіна, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorВолков, Валерій Миколайович-
dc.date.accessioned2011-10-17T07:24:06Z-
dc.date.available2011-10-17T07:24:06Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationГрішіна, І. В. Актуальні напрямки вдосконалення системи додаткової професійної освіти управлінських кадрів / І. В. Грішіна, В. М. Волков // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 15-22.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/471-
dc.description.abstractОсвiтня система Россiї швидко змiнювалась в останнi два десятилiття. Цi змiни вплинули на форми та змiст пiслядипломноi освiти вчителiв. Важливi змiни торкнулися галузі управлiння загальною освiтою. Це вимагає перегляду підходів до підвищення кваліфікації керівників шкіл. Багато вчених та практиків прагнуть визначити нові підходи та створити відповідні моделі підвищення кваліфікації керівників шкіл. У статті подано проект системи підвищення кваліфікації директорів шкіл, розроблений вченими СПбАППО з урахуванням рекомендацій ЮНЕСКО, ОЄСР та аналізу російського досвіду управління навчальними закладами.en_US
dc.description.abstractОбразовательная система России быстро изменялась в последние два десятилетия. Эти изменения повлияли на формы и содержание посдипломного образования учителей. Серьезные изменения затронули сферу управления общим образованием. Это потребовало пересмотра подходов к повышению квалификации руководителей школ. Многие ученые и практики стремились определить новые подходы и создать модели повышения квалификации директоров школ. В этой статье представлен проект системы повышения квалификации директоров школ, разработанный учеными СПб АППО, с учетом рекомендаций ЮНЕСКО, ОЭСР и анализа российского опыта управления.en_US
dc.description.abstractThe educational system of Russia has been changing rapidly for last two decades. These changes have affected the forms and contents of the postgraduate education of teachers. Serious changes came into contact with the sphere of management of education. It demands the revision of approaches for improvement of the schools’ leaders’ professional skills. Many scientists and experts strive for defining the new approaches and creating the models of improvement of leaders’ professional skills within postgraduate education system. The system of improvement of professional skills of the schools’ leaders’, created by scientists of SPb APPO according recommendations of UNESCO, OESD and the analysis of the Russian experience of management is presented in the article.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectуправління навчальними закладамиen_US
dc.subjectмоделі управлінняen_US
dc.subjectінновації в управлінні освітоюen_US
dc.titleАктуальні напрямки вдосконалення системи додаткової професійної освіти управлінських кадрівen_US
dc.title.alternativeАктуальные направления совершенствования системы дополнительного профессионального образования управленческих кадровen_US
dc.title.alternativeThe urgent directions of the improvement of additional professional education administrative stuff’s systemen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Grishina_Volkov.pdf136,58 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.