Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/476
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГоловань, Микола Степанович-
dc.date.accessioned2011-10-17T08:11:05Z-
dc.date.available2011-10-17T08:11:05Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationГоловань, М. С. Кредитно-модульна система організації навчання майбутніх фахівців фінансового профілю в умовах компетентнісного підходу / М. С. Головань // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 44-50.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/476-
dc.description.abstractОписано реалізацію компетентнісного підходу в умовах кредитно-модульної системи організації навчання майбутніх фахівців фінансового профілю в економічному вищому навчальному закладі (ВНЗ). Розкрито систему загальних та професійних компетенцій майбутніх фінансистів. Модель методичної системи складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно-управлінського та результатно-оцінного функціональних компонентів.en_US
dc.description.abstractОписана реализация компетентностного подхода в условиях кредитно--модульной системы организации обучения будущих специалистов финансового профиля в экономическом высшем учебном заведении. Цель обучения сформулирована в виде системы общих и профессиональных компетенций. Модель методической системы состоит из целевого, содержательного, процессуального, организационно-управленческого и результативно-оценочного функциональных компонентов.en_US
dc.description.abstractThe realization of competence approach is described in the conditions of credit-module systems of studies organization of future financiers of economic institution of higher education. The teaching purpose is formulated as a system of general and professional competency. The model of the methodical system consists of special purpose, rich in content, procession, organizationally administrative and successfully-evaluative functional components.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectпрофесійні компетенціїen_US
dc.subjectметодична системаen_US
dc.subjectкредитно-модульна система організації навчанняen_US
dc.titleКредитно-модульна система організації навчання майбутніх фахівців фінансового профілю в умовах компетентнісного підходуen_US
dc.title.alternativeКредитно-модульная система организации обучения будущих специалистов финансового профиля в условиях компетентностного подходаen_US
dc.title.alternativeCredit module system of studies organization of future financiers in conditions of competency approachen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Golovan.pdf140,44 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.