Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/498
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСторожук, Світлана Константинівна-
dc.date.accessioned2011-10-17T12:26:27Z-
dc.date.available2011-10-17T12:26:27Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationСторожук, С. К. Диференційований підхід у навчанні фахової іншомовної лексики під час вивчення іноземної мови у технікумах і коледжах / С. К. Сторожук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 151-154.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/498-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано важливість застосування диференційованого підходу при вивченні фахової іншомовної лексики на заняттях з іноземної мови ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації, висвітлено умови його ефективного використання. Проаналізовано досвід викладачів іноземної мови, що займалися проблемою навчання студентів іншомовній фаховій лексиці та проблемою застосування диференційованого підходу на уроках англійської мови зокрема. Обґрунтовано нові можливості уроку іноземної мови при застосуванні диференційованого підходу до студентів ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації.en_US
dc.description.abstractВ статье проанализирована важность применения дифференцированного подхода при изучении профессиональной иноязычной лексики на занятиях по иностранному языку в вузах І–ІІ уровней аккредитации, высветлены условия его эффективного применения. Проанализирован опыт преподавателей, занимавшихся проблемой обучения студентов иностранной профессиональной лексике и проблемой применения дифференцированного подхода на уроках английского языка в частности. Обоснованы новые возможности урока английского языка при применении дифференцированного подхода к студентам высших учебных заведений І–ІІ уровней аккредитации.en_US
dc.description.abstractThe importance of usage of the differential method when teaching professional foreign lexicology in colleges and technical colleges is analyzed in this article. The conditions of successful usage of the differential method are lightened here. The experience of the teachers dealt with the problem of teaching of the professional foreign lexicology and the problem of using of the differential method at English lessons is analyzed. The new possibilities of English lessons when using differential method in colleges are substantiated here.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectдиференційований підхідen_US
dc.subjectВНЗ І–ІІ рівнів акредитаціїen_US
dc.subjectфахова іншомовна лексикаen_US
dc.titleДиференційований підхід у навчанні фахової іншомовної лексики під час вивчення іноземної мови у технікумах і коледжахen_US
dc.title.alternativeДифференциованный подход в обучении специальной иноязычной лексики при изучении иностранного языка в техникумах и коледжахen_US
dc.title.alternativeThe differentiative approach in learning professional belonging to another language lexicology during the studying the foreign language at technical schools and collagesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Storozhyk.pdf101,19 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.