Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦідило, Іван Миколайович-
dc.date.accessioned2011-10-17T12:46:26Z-
dc.date.available2011-10-17T12:46:26Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationЦідило, І. М. Застосування апарату нечіткої логіки для оцінки репрезентативності експерта / І. М. Цідило // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 171-177.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/502-
dc.description.abstractУ статті викладено проблему прогнозування змісту освіти методом експертних оцінок, поєднуючи теоретичні, методологічні і прикладні аспекти апарату дослідження. Обґрунтовано спорідненість методу експертних оцінок та інтелектуальних систем. Доведено доцільність застосування теорії нечітких множин в процесі оцінки репрезентативності експерта при прогнозуванні змісту професійної освіти. Більш висока точність урахування факторів, що впливають на загальну компетентність експерта, досягається внаслідок відмови від традиційної двозначної або навіть багатозначної логіки, а прийняття логіки з нечіткою істинністю – нечіткими зв’язками і нечіткими правилами висновку.en_US
dc.description.abstractВ статье изложена проблема прогнозирования содержания образования методом експерних оценок, сочетая теоретические, методологические и прикладные аспекты аппарата исследования. Обосновано сходство метода экспертных оценок и интеллектуальных систем. Доказана целесообразность применения теории нечетких множеств в процессе оценки репрезентативности екперта при прогнозировании содержания профессионального образования. Более высшая точность учета факторов, которые влияют на общую компетентность эксперта, достигается за счет отказа от традиционной двусмысленной или даже многозначной логики, а принятие логики с нечеткой истинностью – нечеткими связями и нечеткими правилами вывода.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the problem of prognostication of education that expounded by the method of expert estimations, combining the theoretical, methodological and applied aspects of research vehicle. The cognation of method of expert estimations and intellectual systems are investigated in the article. The importance of usage of the theory of fuzzy sets in the process of estimation of representation of the expert at prognostication of vocational education is also proved. Higher exactness of factors’ estimation that influence on the general competence of the expert is arrived with the help of abandonment from traditional ambiguous or even multiple-valued logic, but with acceptance of the logic of unclear truth, unclear copulas and unclear rules of conclusion.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectнечіткі множиниen_US
dc.subjectекспертні системиen_US
dc.titleЗастосування апарату нечіткої логіки для оцінки репрезентативності експертаen_US
dc.title.alternativeПрименение аппарата нечеткой логики для оценки репрезентативности экспертаen_US
dc.title.alternativeUsage of the instrument of fuzzy logic for estimation of representation of the experten_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Csidulo.pdf138,94 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.