Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5174
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКупчик, Л. Є.-
dc.date.accessioned2015-10-26T14:36:01Z-
dc.date.available2015-10-26T14:36:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКупчик Л. Є. Лінгводидактичні засади формування сучасної іншомовної компетенції школярів в умовах плюрилінгвізму (на прикладі німецькомовних країн) [Текст] / Л. Є. Купчик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 110–116. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5174-
dc.description.abstractНа основі аналізу лінгводидактичних підходів щодо викладання іноземних мов наприкінці XX – початку XXI ст. у школах країн німецькомовного простору розкрито поширення лінгводидактики комунікативного спрямування. Виокремлено ключові принципи сучасної іншомовної лінгводидактики: автономія учня, кооперативне навчання, автентичність навчальних матеріалів. Відзначено, що раннє вивчення іноземних мов стимулює використання ігрових методів на уроках іноземної, вказано їх переваги. Встановлено, що багатомовність суспільства вносить корективи у викладання іноземних мов, у мовний репертуар учнів загальноосвітньої школи, а саме: у школах німецькомовних країн втілюється формула «рідна мова + дві іноземні», що передбачає залучення дидактики викладання третьої і наступних мов.uk_UA
dc.description.abstractНа основе анализа лингводидактических подходов к преподаванию иностранных языков в конце XX – начала XXI века в школах стран немецкоязычного пространства раскріто распространение лингводидактики коммуникативного направления. Выделены ключевые принципы современной иноязычной лингводидактики: автономия ученика, кооперативное обучения, аутентичность учебных материалов. Отмеченоннее изучение иностранных языков стимулирует использование игровых методов на уроках иностранного, выделены их преимущества. Установлено, что многоязычие общества также вносит коррективы в преподавание иностранных языков, в языковой репертуар учеников общеобразовательной школы, а именно: в школах немецкоязычных стран воплощается формула «родной язык + два иностранных», что прогнозирует использование дидактики преподавания третей и следующих языков.uk_UA
dc.description.abstractThe article defines the terms “didactics”, “language didactics” and “foreign language didactics”. On the basis of the analysis of language didactic approaches of foreign language teaching at the end of the XX – the beginning of the XXI century in schools of German-speaking countries it highlights the dissemination of communicative language didactics. Besides, the author distinguishes the key principles of modern foreign language didactics, such as learner autonomy, cooperative learning, authentic teaching material. It is highlighted in the article that early foreign language learning stimulates the use of playing methods and their use is advantageous at foreign language lessons. The plurilingualism of society brings changes into foreign languages teaching as the language repertoire of pupils has increased, namely: the formula “mother tongue + two foreign languages” has been introduced in the schools of German speaking countries that foresees the use of tertiary language didactics.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectіншомовна лінгводидактикаuk_UA
dc.subjectкомунікативне спрямуванняuk_UA
dc.subjectавтономія учняuk_UA
dc.subjectавтентичністьuk_UA
dc.subjectбагатомовністьuk_UA
dc.subjectігрові методиuk_UA
dc.subjectдидактика викладання третьої і наступної мовuk_UA
dc.titleЛінгводидактичні засади формування сучасної іншомовної компетенції школярів в умовах плюрилінгвізму (на прикладі німецькомовних країн)uk_UA
dc.title.alternativeЛингводидактические основы формирования иноязычной компетенции учеников в условиях плюрилингвизма (на примере немецкоязычных стран)uk_UA
dc.title.alternativeLinguodidactic basis of the formation of foreign language competence of the schoolchildren in the conditions of multilinguism (on the example of german speaking countries)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kuptsuk.pdf164,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.