Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5177
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛабінська, О. М.-
dc.contributor.authorСтароста, В. І.-
dc.date.accessioned2015-10-27T07:35:05Z-
dc.date.available2015-10-27T07:35:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛабінська О. М. Екологічна складова змісту загальної хімії в основній школі Cловацької Республіки [Текст] / О. М. Лабінська, В. І. Староста // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 129–134. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5177-
dc.description.abstractРозглянуто екологічну складову змісту загальної хімії в основній школі Словацької Республіки на прикладі тем: «Класифікація речовин та їх властивості», «Вода», «Повітря», «Паливо». Показано, що такий підхід до формування змісту шкільної хімічної освіти спрямований на усвідомлення учнями: особливого значення хімії як науки для формування екологічного світогляду; хімічних знань як необхідного елемента уявлень про цілісність навколишнього світу; власної причетності до екологічних проблем довкілля, необхідності жити в гармонії з природою.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрена экологическая составляющая содержания общей химии в основной школе Словацкой Республики на примере тем «Классификация соединений и их свойства», «Вода», «Воздух», «Топливо». Показано, что такой подход к формированию содержания школьного химического образования направленный на осознание учениками: особенного значения химии как науки для формирования их экологического мировоззрения; химических знаний как необходимого элемента представлений о целостности окружающего мира; личной причастности к экологическим проблемам окружающей среды; необходимости жить в гармонии с природой.uk_UA
dc.description.abstractThe ecological constituent of the content of General Chemistry at secondary schools of Slovak Republic is considered with the example of such themes as: «Classification of substances and their properties», «Water», «Air», and «Fuel». It has been shown in this research, that such an approach to the formation of the content of school chemical education is aimed at school students’s recognition of the special value of Chemistry as a science forming the ecological outlook; chemical knowledge as a core element of the knowledge of the integrity of the surrounding world; personal involvement into the ecological problems of the environment, necessity to live in harmony with nature.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectшкільна екологічна освітаuk_UA
dc.subjectхімічна освітаuk_UA
dc.subjectзагальна хіміяuk_UA
dc.subjectосновна школаuk_UA
dc.subjectСловацька Республікаuk_UA
dc.titleЕкологічна складова змісту загальної хімії в основній школі Словацької Республікиuk_UA
dc.title.alternativeЭкологическая составляющая содержания общей химии в основной школе Словацкой Республикиuk_UA
dc.title.alternativeEnvironmental component of the content of general chemistry at a secondary school in Slovak Republicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Labinska.pdf124,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.