Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5201
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРоманишина, Л. М.-
dc.contributor.authorМельничук, І. М.-
dc.date.accessioned2015-10-27T13:31:37Z-
dc.date.available2015-10-27T13:31:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРоманишина Л. М. Підготовка фахівців із соціальної роботи як соціально-педагогічна проблема [Текст] / Л. М. Романишина, І. М. Мельничук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 85-90. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5201-
dc.description.abstractПроведений теоретичний аналіз сутності соціальної роботи. Підготовка майбутніх соціальних працівників у вищому навчальному закладі (ВНЗ) розглядається як соціально-педагогічна проблема сучасності. Це дозволило окреслити сукупність сформованих у процесі пізнавальної, практичної діяльності уявлень, концепцій, понять, які відображають закони, закономірності, принципи, тенденції розвитку цього феномена. Аргументовано трактування соціальної роботи як сфери практичної діяльності, узагальнення досвіду суспільної практики, комплексу поглядів та ідей, форми наукового знання.uk_UA
dc.description.abstractОсуществлен теоретический анализ сущности социальной работы. Подготовка будущих социальных работников в высшем учебном заведении рассматривается как социально-педагогическая проблема современности. Это обеспечило возможность определить совокупность сформировавшихся в процессе познавательной, практической деятельности представлений о явлениях, концепций, понятий, которые отображают законы, закономерности, принципы, тенденцииї развития этого феномена. Аргументирована трактовка социальной работы как сферы практической деятельности, обобщение опыта общественной практики, комплекс взглядов и идей, форму научного познания.uk_UA
dc.description.abstractIn this paper a theoretical analysis of the essence of social work is carried out. Training of future social workers of university is regarded as a socio-pedagogical problem of the present time. This provided an opportunity to determine the aggregate number of formed ideas, phenomena, concepts in the process of cognitive and practical activity that reflect the laws, principles, trends of this phenomenon.The interpretation of social work as the scope of practice, generalization of experience of social practice, a set of views and ideas, a form of scientific knowledg are argued.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальний працівникuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleПідготовка фахівців із соціальної роботи як соціально педагогічна проблемаuk_UA
dc.title.alternativeПодготовка специалистов по социальной работе как социально-педагогическая проблемаuk_UA
dc.title.alternativePreparation of social work professionals as a socio-pedagogical problemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Romanuhuna.pdf543,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.