Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5225
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГриджук, О. Є.-
dc.date.accessioned2015-11-06T08:26:48Z-
dc.date.available2015-11-06T08:26:48Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБєлова В. В. Моделі внутрішкільного менеджменту в Англії [Текст] / В. В. Бєлова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 1. – С. 143–149. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5225-
dc.description.abstractДосліджено словотвірну організацію українських термінів деревооброблення. Виявлено найпродуктивніші способи творення та проаналізовано словотвірні моделі деревооброблювальних термінів. Обґрунтовано доцільність засвоєння студентами лісотехнічних спеціальностей способів творення фахових термінів та формантів, що використовуються у термінологічному словотворенні. Запропоновано варіанти вправ для словотвірного аналізу термінів, пояснення способів їх творення та розпізнавання дериваційних формантів, а також завдання для з ’ясування семантики термінів деревооброблення за словотвірним типом. Умотивовано, що такі вправи необхідні для формування фахових мовно-термінологічних знань майбутніх працівників деревооброблювальної галузі.uk_UA
dc.description.abstractИсследована словообразовательная организация украинских терминов деревообработки. Выявлены наиболее продуктивные способы их образования и проанализированы словообразовательные модели. Обоснована целесообразность усвоения студентами лесотехнических специальностей способов образования профессиональных терминов и формантов, используемых в терминологическом словообразовании. Предложены варианты упражнений для словообразовательного анализа терминов, определения способов их образования и распознавания деривационных формантов, а также задания на выяснение семантики терминов деревообработки по словообразовательным типам. Мотивировано, что такие упражнения необходимы для формирования профессиональных языковых терминологических знаний будущих работников деревообрабатывающей отрасли.uk_UA
dc.description.abstractThe derivational organizing o f the Ukrainian wood technology terms is explored in the article; the most productive ways o f formation are revealed and the derivational models o f the wood technology terms are analyzed. The expediency o f learning the ways ofform ation o f professional terms and formants used fo r terms derivation by students o f the forestry engineering specialties is justified. The variants o f exercises fo r the derivational analysis o f terms, the explanation o f the ways o f their formation, and the recognition o f derivative formants, and the tasks o f finding out the semantics o f wood technology terms by the derivational type are proposed. It is proved that such exercises are necessary fo r the formation o f the specialized language and terminology knowledge o f the wood technology industry future workers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleВивчення структурно-словотвірних особливостей термінів деревооброблення у курсі «фахова термінологія»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Grujuk.pdf157,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.