Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5226
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖаркова, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2015-11-06T08:35:04Z-
dc.date.available2015-11-06T08:35:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationDaszykowska А. Creativity - prequisite for the development and quality of human life [Текст] / А. Daszykowska // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 1. – С. 175–182. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5226-
dc.description.abstractВисвітлено проблему формування предметної природознавчої компетентності учнів початкової школи — особистісного утворення, що характеризує здатність учня вирішувати доступні соціально й особистісно значущі практичні та пізнавальні проблемні завдання, п о в’язані з реальними о б ’єктами природи в сфері відносин «людина — природа». Розглянуто сутність проектної технології, поетапність планування змісту та ходу навчального проекту. Проаналізовано особливості використання вказаної технології в процесі формування предметної природознавчої компетентності молодших школярів.uk_UA
dc.description.abstractПредставлена проблема формирования предметной природоведческой компетентности учащихся начальной школы — личностного образования, которое характеризует способность ученика решать доступные социально и личностно значимые практические и познавательные проблемные задания, связанные с реальными объектами природы в сфере отношений «человек — природа». Рассмотрены сущность проектной технологии, поэтапность планирования содержания и хода учебного проекта. Проанализированы особенности использования указанной технологии в процессе формирования предметной естественнонаучной компетентности младших школьников.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem o f junior school pupils’ nature study competence formation. The discussed phenomenon is refered as a personal formation that characterizes the pupil's ability to solve affordable, socially and personally meaningful, practical educational problem tasks related to the real objects o f nature in the sphere o f relations «man — nature». The essense o f the project-based technology, step-by-step planning o f content and maintenance o f educational process are considered. The main features o f the technology usage are analysed in the process ofjunior school pupils’ nature study competence formation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпредметна природознавча компетентністьuk_UA
dc.subjectпроектна технологіяuk_UA
dc.titleФормування предметної природознавчої компетентності молодших школярів шляхом використання проектної технологіїuk_UA
dc.title.alternativeФормирование предметной природоведческой компетентности младших школьников путем использования проектной технологииuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the nature study competence of junior schoolchildren by means of project-based technologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Jarkova.pdf152,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.