Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5233
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВинничук, Олег Теофілович-
dc.date.accessioned2015-11-06T11:04:38Z-
dc.date.available2015-11-06T11:04:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВасиленко О. М. Проблема соціальної відповідальності в українській педагогіці (середина ХІХ – початок ХХ століття) [Текст] / О. М. Василенко // Наукові записки тернопільського національного педагогічного університету Імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та Ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 1. – С. 3–8. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5233-
dc.description.abstractРозглянуто передумови створення і становлення Кременецького ліцею як важливого освітньо-наукового осередку Волинського регіону, а також діяльність ліцеїстів під час навчання. Відзначено роль цього навчального закладу в підготовці молоді до життя в соціумі, розвитку толерантності, солідарності та взаємної підтримки. Визначено й проаналізовано основні форми виховної роботи та організації дозвілля учнів ліцею. Показано мету й охарактеризовано роботу молодіжних наукових товариств. Висвітлено організаційну і методичну діяльність засновника Кременецького ліцею Тадеуша Чацького, проаналізований розроблений ним статут навчального закладу. Охарактеризовано навчальні плани ліцею, кадрове забезпечення, систему заохочення до навчання, організаційну структуру навчальної діяльності ліцеїстів.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены предпосылки создания и становления Кременецкого лицея как важного образовательно-научного центра Волынского региона, а также деятельность лицеистов во время учебы. Отмечена роль Кременецкого лицея в подготовке молодежи к жизни в социуме, развитии толерантности, солидарности и взаимоподдержки. Определены и проанализированы основные формы воспитательной работы и формы организации досуга учеников лицея. Показана цель и охарактеризована деятельность молодежных научных обществ. Освещена организационная и методическая деятельность основателя Кременецкого лицея Тадеуша Чацкого, проанализирован разработанный им устав учебного заведения. Охарактеризованы учебные планы лицея, кадровое обеспечение, система поощрения к обучению, организационная структура учебной деятельности лицеистов.uk_UA
dc.description.abstractThe background of creation and the process of Kremenets College establishing as an important educational center of Volynskyi region, students' activities in the structure of an academic day, types of educational work with students are described. The role of Kremenets College is defined due to the students’ training in socialization, tolerance development, solidarity and mutual assistance. The main types of educational work and students’ organization of leisure time are estimated and analysed. The aim is taken and student scientific society is characterized. It is estimated and analysed institutional and methodical activities of Kremenets College founder Thadeush Chatskyi. Much attention is given to the analysis of College articles, written by him. Educational college scheme, staffing issues, studying incentive scheme, students’ organizational structure of educational activity are defined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectКременецький ліцейuk_UA
dc.subjectформи виховної роботиuk_UA
dc.subjectформи організації дозвілляuk_UA
dc.subjectТадеуш Чацькuk_UA
dc.subjectучнівська молодьuk_UA
dc.titleФорми виховної роботи з учнівською молоддю в Кременецькому ліцеї (1805–1833 роки)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vunuthuk.pdf111,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.