Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваленко, Д. В.-
dc.date.accessioned2015-11-06T12:05:35Z-
dc.date.available2015-11-06T12:05:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПрозар М. В. Адаптація учнів перших класів до навчальної діяльності в початковій школі [Текст] / М. В. Прозар // Наукові записки тернопільського національного педагогічного університету Імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та Ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 1. – С. 49–55. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5239-
dc.description.abstractОхарактеризовано сутність і результативність системи професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога у вищому навчальному закладі. Встановлено, що професійно-правова компетентність вказаного фахівця є основою оцінки якості його професійно-правової підготовки. На основі проведеного аналізу праць науковців визначено структуру професійно-правової компетентності, що складається із взаємопов’язаних компонентів: когнітивного, особистісно-ціннісного, діяльнісного. Кожен з названих компонентів розкрито відповідно до професійних функцій інженера-педагога.uk_UA
dc.description.abstractДана характеристика сущности и результативности системы профессионально-правовой подготовки будущего инженера-педагога в высшем учебном заведении. Установлено, что профессионально-правовая компетентность указанного специалиста является основой оценки качества его профессионально-правовой подготовки. На основе проведенного анализа работ ученых определена структура профессионально-правовой компетентности, представленная взаимосвязанными компонентами: когнитивным, личностно-ценностным, деятельностным. Каждый из выделенных компонентов охарактеризован в соответствии с профессиональными функциями инженера-педагога.uk_UA
dc.description.abstractThe article is dedicated to the characteristics of effective component of the future teacher–engineer vocational legal training system. It has been determined that vocational legal competence of a teacher-engineer is the basis of vocational legal training quality estimation. The carried analysis of scientific work permitted to determine the structure of vocational legal training that was shown by interdependent components ( cognitive, personal- valuable and active). Each of determined components has been characterized according to professional functions of a teacher-engineer.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectпрофесійно-правова підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутній інженер-педагогuk_UA
dc.subjectпрофесійно-правова компетентністьuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectрезультативний компонентuk_UA
dc.titleПрофесійно-правова компетентність майбутнього інженера-педагога як результат професійно-правової підготовки фахівцяuk_UA
dc.title.alternativeПрофессионально-правовая компетентность будущего инженера-педагога как результат внедрения системы профессионально-правовой подготовки специалистаuk_UA
dc.title.alternativeVocational legal competence of a future teacher-engineer as the result of the introduction of the specialist vocational legal training systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko.pdf136,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.