Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, В. М.-
dc.date.accessioned2015-11-17T09:52:41Z-
dc.date.available2015-11-17T09:52:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКушнір, В. М. Втілення ідеї профільного навчання у практику середньої школи в другій половині 1980-х – на початку 1990-х років [Текст] / В. М. Кушнір // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 2. – С. 14–19. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5256-
dc.description.abstractРозглянуто шляхи запровадження профільного навчання та його вдосконалення у середніх школах України в другій половині 1980-х - на початку 1990-х років. Встановлено, що у вказаний період профілізація середньої освіти відбувалася кількома шляхами: створення класів з поглибленим вивченням одного чи кількох предметів; створення профільних класів, орієнтованих на окремий навчальний предмет; створення профільних класів, орієнтованих на вищий навчальний заклад. Показано, що запровадження профільної диференціації сприяло створенню шкіл нового типу, передусім гімназій і ліцеїв.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены введения профильного обучения и его усовершенствования в средних школах Украины во второй половине 1980-х – в начале 1990-х годов. Выявлено, что в этот период профилирование среднего образования происходило несколькими путями: создание классов с углубленным изучением одного или несколько предметов; создание профильных классов; ориентированных на отдельный учебный предмет; создание профильных классов, ориентированных на высшее учебное заведение. Показано, что введение профильной дифференциации способствовало созданию школ нового типа, прежде всего гимназий и лицеев.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers ways of implementation of profile education in high school during the second half of the 80's - early 90-ies of the XX century. It was found that during that period profiling of secondary education took place in several ways: creation of classes with intensive study of one or more subjects, creation of specialized classes focused on a single subject and the creation of specialized university oriented classes. It was shown that introduction of profile differentiation contributed to the creation of new types of schools such as gymnasium and lyceum.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectшколаuk_UA
dc.subjectпрофільна диференціаціяuk_UA
dc.subjectпрофільний класuk_UA
dc.subjectгімназіяuk_UA
dc.subjectліцейuk_UA
dc.titleВтілення ідеї профільного навчання у практику середньої школи в другій половині 1980-х – на початку 1990-х роківuk_UA
dc.title.alternativeВоплощение идеи профильного обучения в практику средней школы во второй половине 1980-х – в начале 1990-х годовuk_UA
dc.title.alternativeThe embodiment of the idea of profile education in secondary school in the second half of 1980-ies – early 90-iesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuhnir.pdf130,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.