Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5267
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗайцева, І. В.-
dc.date.accessioned2015-11-17T12:53:04Z-
dc.date.available2015-11-17T12:53:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗайцева, І. В. Організація навчання майбутніх філологів англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій [Текст] / І. В. Зайцева // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – № 2. – С. 77–84. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5267-
dc.description.abstractДосліджено особливості організації навчання майбутніх філологів веденню дискусії англійською мовою на основі проблемних ситуацій. Визначено поняття «дискусія», «проблемна ситуація», «інтелектуальна карта», «комунікативно-дискусійні уміння». Описано етапи навчання веденню дискусії та їх особливості. Надано методичні рекомендації щодо відбору навчально-методичних матеріалів для навчання студентів веденню англомовної дискусії. Наведено приклади вправ, названо вимоги до відбору статей і відео сюжетів, а також переваги їх використання.uk_UA
dc.description.abstractИследуются особенности организации обучения будущих филологов ведению дискуссии на английском языке на основе проблемных ситуацій. Определены понятия «дискуссия», «проблемная ситуация», «интеллектуальная карта», «коммуникативно-дискуссионные умения». Описаны этапы обучения ведению дискуссии и их особенности. Даны методические рекомендации по отбору учебно-методических материалов для обучения студентов ведению англоязычной дискуссии. Приведены примеры упражнений, выделены требования к отбору статей и видеосюжетов, а также преимущества их использования.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of organizing future philologists’ discussion in English in the process of teaching on the basis of problematic situations. Such notions as “discussion”, “problematic situation”, “mind map”, “communicative-discussion skills” are defined and stages of teaching discussion with its peculiarities are analysed. The methodical recommendations for choosing educational materials for teaching students discussion in English based on problematic situations have been given. The examples of the exercises are presented and demands for articles’ and video records’ selection and their advantages are pointed out.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectдискусіяuk_UA
dc.subjectособливості процесу навчанняuk_UA
dc.subjectмайбутні філологиuk_UA
dc.subjectпроблемні ситуаціїuk_UA
dc.subjectетапиuk_UA
dc.subjectінтелектуальна картаuk_UA
dc.subjectкомунікативно-дискусійні умінняuk_UA
dc.subjectстатті й відео сюжетівuk_UA
dc.titleОрганізація навчання майбутніх філологів англомовної дискусії на основі проблемних ситуаційuk_UA
dc.title.alternativeОрганизация обучения будущих филологов англоязычной дискуссии на основе проблемных ситуацийuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of teaching future philologists discussion in english based on problematic situationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2015, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zauceva.pdf202,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.