Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5371
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДудко, Сергій Григорович-
dc.date.accessioned2015-11-25T13:14:58Z-
dc.date.available2015-11-25T13:14:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДудко, С. Г. Дидактичні засади формування здоров'язбережувального навчального середовища початкової школи [Текст] : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / Дудко Сергій Григорович ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2015. – 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5371-
dc.descriptionЗахист дисертації відбудеться 30 жовтня 2015 р. о 10-00 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (зала засідань, вул. Максима Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027). З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. Максима Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертаційному дослідженні на підставі теоретичного узагальнення та результатів формувального етапу педагогічного експерименту запропоновано нове вирішення проблеми формування здоров’язбережувального навчального середовища в навчальному процесі початкової загальної освіти. На основі аналізу науково-методичної, педагогічної літератури вивчено стан розробленості проблеми з теми дослідження, визначено дидактичні засади формування здоров’язбережувального навчального середовища початкової школи. У роботі розкрито сутність понять, що становлять основу змісту наукового дослідження, обґрунтовано дидактичні умови та модель системи формування здоров’язбережувального навчального середовища початкової школи, схарактеризовано її компоненти, розроблено методику формування такого середовища. Експериментальна перевірка розробленої моделі системи формування здоров’язбережувального навчального середовища початкової школи підтвердила її ефективність. Рівень формування здоров’язбережувальної компетентності, життєствердного здоров’язбережувального образу світу, стану здоров’я учнів початкової школи під час проведення формуючого етапу педагогічного експерименту виявилися значно вищими в експериментальних класах в порівнянні з контрольними.uk_UA
dc.description.abstractВ диссертационном исследовании на основании теоретического обобщения и результатов формирующего этапа педагогического эксперимента предложено новое решение проблемы формирования здоровьесберегающей компетентности, жизнеутверждающего здоровьесберегающего образа мира учащихся, сохранение и укрепление всех составляющих здоровья ученика начальной школы. Оно заключается в формировании здоровьесберегающей среды в учебном процессе начального общего образования. На основе анализа научно-методической, педагогической литературы изучено состояние разработанности проблемы организации учебной среды учащихся начальной школы в аспекте сохранения и укрепления здоровья детей и определены дидактические принципы формирования учебной среды начальной школы. В работе раскрыта сущность понятий, составляющих основу содержания научного исследования, обоснована структура здоровье¬сберегающей среды, специфика её целенаправленного создания.uk_UA
dc.description.abstractIn the dissertation on the basis of theoretical generalization and results of the formative stages of the pedagogic experiment new solution to the problem of preserving and strengthening of all components of the health of elementary school children have been proposed. It consists in the formation of health saving educational environment in the educational process in elementary school. Based on the analysis of scientific-methodological, pedagogical literature the state of readiness of the problems of organization of the learning environment of elementary school students in the aspect of preservation and strengthening of health of children have been studied and the main directions of the educational environment of elementary school have been determined. Experimental verification of the developed technique in a real educational process confirmed its effectiveness. The health condition and the level of proficiency of elementary school students during the formative stages of the experiment were higher in the experimental classes compared with the control ones.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальне навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectдидактичні засадиuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk_UA
dc.subjectжиттєствердний здоров’язбережувальний образ світуuk_UA
dc.titleДидактичні засади формування здоров’язбережувального навчального середовища початкової школиuk_UA
dc.title.alternativeДидактические основы формирования здоровье-сберегающей учебной среды начальной школыuk_UA
dc.title.alternativeDidactic bases of formation of health saving educational environment of the elementary school environmentuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.09 - Теорія навчання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dudko.pdf318,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.