13.00.09 - Теорія навчання Главная страница коллекции Просмотр статистики

Галузь педагогічної науки, яка вивчає різні форми взаємодії компонентів навчання та на основі виявлених закономірностей розробляє певні системи навчання. Дослідження з теорії навчання мають спрямовуватися на створення методик і навчальних технологій, орієнтованих на розвиток особистості, забезпечення активної пізнавальної позиції суб'єкта навчання на всіх його етапах; позитивних мотивів учіння; створення умов для творчого розвитку та самовираження особистості; оволодіння культурою навчальної праці.

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 35
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017-03-09Розвиток алгоритмічних умінь старшокласників засобами комп'ютерної графіки в умовах профільного навчанняОчеретний, Володимир Олександрович
2017-03-09Дидактичні засади формування картини світу у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного вікуШелестова, Людмила Володимирівна
2017-01-23Дидактичні засади формування соціальної компетентності студентів педагогічних університетів у процесі навчання гуманітарних дисциплінВасилюк, Тамара Григорівна
2017-01-23Дидактичні умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення предметів математичної освітньої галузіБаруліна, Юлія Олександрівна
2016-08-26Дидактичні засади індивідуалізації самостійної навчальної діяльності з математичних дисциплін студентів вищих технічних навчальних закладівБугра, Аліна Вікторівна
2016-05-28Організація самоосвітньої діяльності учнів вечірньої школиЛавриненко, Олена Василівна
2016-05-27Дидактичні умови використання технологій комбінованого навчання іноземних мов студентів технічних спеціальностейМусійовська, Оксана Федорівна
2016-04-27Педагогічне стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності у процесі професійної підготовкиМамон, Олександр Васильович
2016-02-16Формування рефлексивних умінь молодших школярів у навчальній діяльностіЛегін, Вікторія Борисівна
2015-12-28Формування предметної компетентності в учнів старшої школи у процесі вивчення предметів фізико-математичного циклуСафонова, Ірина Ярославівна
2015-12-28Дидактичні умови реалізації інноваційних форм навчальної діяльності студентів коледжів у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплінГурська, Ольга Василівна
2015Диференціація навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних закладахГончарова, Є. Є.
2015Дидактичні умови формування художньо-професійних умінь майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами комп’ютерних технологійМарченко, Аліна Анатоліївна
2015Дидактичні умови саморозвитку студентів коледжу у процесі вивчення предметів природничого циклуМатвійчина, Світлана Володимирівна
2015Формування комунікативної компетентності молодших школярів засобами міжпредметних зв’язківВасильєва, Ольга Вікторівна
2015Дидактичні засади формування здоров’язбережувального навчального середовища початкової школиДудко, Сергій Григорович
2015Дидактичні засади організації самостійної навчальної діяльності учнів старшої школиПолякова, Вікторія Ярославівна
2014Дидактичні умови формування етно-художньої культури молодших школярів засобами музикиШинкаренко, В’ячеслав В’ячеславович
2014Формування загальнокультурної компетентності учнів старшої школи у процесі вивчення предметів гуманітарного циклуПавленко, Ірина Сергіївна
2014Дидактичні умови розвитку творчого потенціалу студентів на заняттях з предметів гуманітарного циклуКостенко, Тетяна Миколаївна
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 35