Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5378
Назва: Розвиток фізичного виховання учнів навчальних закладів професійно-технічної освіти України (1950 - 1990 рр.)
Інші назви: Развитие физического воспитания учащихся учебных заведений профессионально-технического образования Украины (1950 – 1990 гг.)
The Development of Physical Education of Students in Education Establishments of Vocational Technical Training in Ukraine (1950 – 1990 years.)
Автори: Коваль, Вадим Вадимович
Бібліографічний опис: Коваль, В. В. Розвиток фізичного вховання учнів навчальних закладів професійно-технічної освіти України (1950-1990 рр.) [Текст] : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.01 -загальна педагогіка та історія педагогіки / Коваль Вадим Вадимович ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2015. – 19 с.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: фізичне виховання
розвиток
професійно-технічні навчальні заклади
професійно-прикладна фізична підготовка
фізкультурний рух
фізкультурний комплекс ГПО
спортивне товариство
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячене розвитку фізичного виховання учнів навчальних закладів професійно-технічної освіти України (1950 – 1990 рр.). Проаналізовано теоретичні засади генезису фізичного виховання кваліфікованих робітників в Україні та визначено специфіку фізичного виховання в професійно-технічних навчальних закладах, яка пов’язана з професійною спрямованістю та віковими особливостями розвитку учнів. Обґрунтовано періодизацію розвитку й визначено основні тенденції фізичного виховання в навчальних закладах підготовки робітничих кадрів України в досліджуваний історичний період у контексті еволюції системи професійно-технічної освіти і фізкультурно-спортивного руху. Досліджено ґенезу педагогічного процесу фізичного виховання учнів профтехосвіти України у площині розвитку завдань, змісту, форм та методів роботи. Узагальнено історичний досвід розвитку фізичного виховання в професійно-технічних навчальних закладах України впродовж досліджуваного періоду й окреслено можливості його екстраполяції в сучасну концепцію професійно-технічної освіти.
Диссертационное исследование посвящено развитию физического воспитания учащихся учебных заведений профессионально-технического образования Украины (1950 - 1990 гг.). Проанализированы теоретические основы развития физического воспитания квалифицированных рабочих в Украине и определена специфика физического воспитания в профессионально-технических учебных заведениях, связанная с профессиональной направленностью и возрастными особенностями развития учащихся. Освещены особенности профессионально-прикладной физической подготовки учащихся учебных заведений профессионально-технического образования, как важной составляющей их физического воспитания. Исследовано создание и внедрение в практику научно обоснованной уникальной модели профессионально-прикладной физической подготовки будущих квалифицированных рабочих разработанную учеными В. В. Белиновичем, С. А. Полиевским и В. А. Кабачковым, в основу которой положена теория закономерностей переноса тренированности и адаптации организма человека как естественно-научной основы физической подготовки. Исследованы и систематизированы дифференцированно-личностные подходы в организации физического воспитания в профессионально-технических учебных заведениях с учетом возрастных особенностей развития учащихся.
The thesis is devoted to the development of physical education of students in education establishments of vocational technical training in Ukraine (1950 – 1990 years.). Theoretical foundations of physical education of qualified workers in the context of socio-historical transformation of the society are analysed and the specific features of physical education in vocational schools that is associated with professional orientation and age characteristics of students is defined. The periodization and tendencies of physical education in Ukrainian education establishments of vocational technical training in historical period under study in the context of evolution of the system vocational and technical education and sports movement is grounded are determined. The genesis of pedagogical process of students’ physical education in vocational schools of Ukraine in the plane of objectives, content, forms and methods development is investigated. The historical experience of physical education development in vocational schools of Ukraine within the period under study is generalized and the possibilities of its extrapolation into the modern concept of vocational and technical education are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5378
Розташовується у зібраннях:13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koval.pdf264,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.