Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5386
Название: Формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій
Другие названия: Формирование управленческой культуры будущих экономистов средствами мультимедийных технологий
Managerial culture formation of future economists with the help of multimedia technologies
Авторы: Хомік, Оксана Миколаївна
Библиографическое описание: Хомік, О. М. Формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій [Текст] : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Хомік Оксана Миколаївна ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2015. – 20 с.
Дата публикации: 2015
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: управлінська культура
майбутні економісти
формування управлінської культури
засоби мультимедійних технологій
організаційно-педагогічні умови
Краткий осмотр (реферат): У дисертації вперше виявлено, обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій, серед яких: інтеграція теоретичної та практичної підготовки студентів у процесі поетапного формування в них управлінської культури різноманітними мультимедійними засобами і методами; формування електронного освітнього середовища, представленого теоретичним, практичним та науковим мультимедійним контентом, орієнтованим на управлінську культуру студентів-економістів; організація індивідуальної та самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів з використанням інтернет-клубу управлінської майстерності. Розроблено модель формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій, яка охоплює взаємопов’язані структурні блоки (цільовий, організаційно-змістовий, процесуально-діяльнісний і критеріально-результативний). Уточнено термінологічний апарат, структурні компоненти управлінської культури (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний і управлінсько-аналітичний), а також критерії, показники та рівні сформованості управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій.
Диссертация посвящена исследованию проблемы формирования управленческой культуры будущих экономистов средствами мультимедийных технологий. Управленческая культура будущего экономиста рассматривается как целостное свойство личности, которое охватывает совокупность знаний, умений и навыков, а также личностных качеств студента, обеспечивающих эффективность осуществления различных видов управленческой деятельности. Формирование управленческой культуры будущих экономистов средствами мультимедийных технологий толкуется как целенаправленный процесс приобретения студентами-экономистами способности выработки, принятия и практической реализации управленческих решений с помощью использования мультимедийных компьютерных аппаратно-программных и мультимедийных учебных программных средств.
The work pioneers in developing, substantiating and verifying the organizational and pedagogical conditions of managerial culture formation of future economists with the help of multimedia technologies. The conditions mentioned above include the integration of theoretical and practical aspects of training in the process of step-by-step managerial culture formation of students; the introduction of the variable subject «Managerial Culture of Economists: Basics» into the educational process; the provision with technical and methodological aids aimed for forming the managerial culture of students; the organization of individual and independent educational work of students that implies the usage of multimedia technologies; the readiness and the capability of the teaching staff to introduce the multimedia technologies into the educational process. The model of managerial culture formation of future economists with the help of multimedia technologies has been developed, substantiated and verified. The paper suggests that this model is composed of the following interdepending structural units: the special-purposed one, the organizational one, the procedural one and the criteria-effective one. The terminology used in the context of managerial culture formation of future economists with the help of multimedia technologies has been specified. Among the specified terms there are such notions as «managerial culture of a future economist» and «managerial culture formation of future economists with the help of multimedia technologies»; the structural components (the value-motivational one, the cognitive one, the function-operational one and the analytic and managerial one); criteria, indicators and levels of managerial culture competence of future economists formed with the help of multimedia technologies.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5386
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Homik.pdf370,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.