Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5388
Назва: Трансформаційні процеси у вищій школі США
Інші назви: Трансформационные процессы в высшей школе США
Transformation processes in the high school of the USA
Автори: Стойка, Олеся Ярославівна
Бібліографічний опис: Стойка, О. Я. Трансформаційні процеси у вищій школі США [Текст] : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Стойка Олеся Ярославівна ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2015. – 20 с.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: професійна підготовка
вища школа США
трансформаційні процеси
елективна система навчальних програм
кредитно–модульна система навчання
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена дослідженню особливостей трансформаційних процесів, які відбуваються у вищій школі США впродовж останніх десятиліть і стосуються нових видів фінансової допомоги (гранти додаткових можливостей для студентів із малозабезпечених сімей, збільшення суми грантів Пелла, реформа студентських позик та ін.), підготовки абітурієнтів до вступу у вищі навчальні заклади, вдосконалення дистанційної освіти, питань навчання етнічних меншин, гендерної рівності, академічної мобільності студентів, наближення вищої школи до ринку праці, зміцнення її зв’язку з промисловістю, розширення доступності освіти, вдосконалення кредитно-модульної системи та елективної системи формування навчальних програм. Здійснено типологію інституційних перетворень у вищій школі США та існуючих моделей управління перетвореннями. Обгрунтовано основні напрями творчого використання досвіду США в освітньому просторі України.
Диссертация посвящена исследованию особенностей трансформационных процессов, которые происходят в высшей школе США в течение последних десятилетий и касаются новых видов финансовой помощи студентам (гранты дополнительных возможностей для студентов из малообеспеченных семей, увеличение суммы грантов Пелла, реформа студенческих ссуд и др.), подготовки студентов к поступлению в вуз, дистанционного образования, вопросов обучения этнических меньшинств, гендерного равенства, академической мобильности студентов, укрепления связей высшей школы с производством и рынком труда, расширения доступности образования, совершенствования кредитно-модульной системы и элективной системы формирования учебных программ. Осуществлена типология институционных преобразований в высшей школе США и существующих моделей управления преобразованиями. Обоснованы основные направления творческого использования опыта США в образовательном пространстве Украины.
This research focuses on peculiarities of transformation processes taking place in higher education of the United States in recent decades. It was established that the current American system of higher education is characterized by the high level of decentralization unlike higher education in Ukraine. The US Federal Government has no right to establish a national education system, define policies and curriculum for schools and universities. The decisions on these matters are taken at the state or district government. The role of the federal government in education is reduced to general management. The development of a national policy on higher education provides the US Department of Education. It integrates the development plans of higher education and economic growth. The universities are guided by the states Departments of Education. Higher education institutions vary in the US accreditation status (accredited and non-accredited), ownership (public and private), education level (two-year and four-year) and others. Accredited and non-accredited schools differ much by their roles in the education system. They can be both public and private, four-year and two-year.
Опис: Захист відбудеться 28 травня 2015 р. о 10 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (46027, м. Тернопіль, вул. М.Кривоноса, 2, зала засідань).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5388
Розташовується у зібраннях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stouka.pdf227,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.