Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5391
Title: Формування німецькомовної компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі самостійної роботи
Other Titles: Формирование немецкоязычной компетентности студентов технических специальностей в процессе самостоятельной работы
The formation of German language competence of technical specialities students in the process of self-study work
Authors: Ленюк, Наталя Михайлівна
Bibliographic description (Ukraine): Ленюк, Н. М. Формування німецькомовної компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі самостійної роботи [Текст] : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання: германські мови / Ленюк Наталя Михайлівна ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2015. – 19 с.
Issue Date: 2015
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: самостійна робота
професійно орієнтована німецькомовна компетентність
мовні компетентності
мовленнєві компетентності
навчально-стратегічна компетентність
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі самостійної роботи. Визначено поняття „самостійна робота з німецької мови студентів технічних спеціальностей”, виділено умови ефективної її організації з німецької мови студентів технічних спеціальностей. Досліджено дидактико-методичні засади формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності студентів технічних спеціальностей у єдності її складників (мовних, мовленнєвих, соціокультурної та навчально-стратегічної). Розглянуто основні принципи й технології формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі самостійної роботи. Обґрунтовано і розроблено методику формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі самостійної роботи, зокрема систему вправ. Експериментально перевірено та доведено ефективність запропонованої моделі формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі самостійної роботи. Укладено методичні рекомендації щодо формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі самостійної роботи.
Диссертация посвящена проблеме формирования профессионально ориентированной немецкоязычной компетентности студентов технических специальностей в процессе самостоятельной работы. Определено понятие «самостоятельная работа по немецкому языку студентов технических специальностей» и условия ее эффективной организации. Исследованы дидактико-методические основы формирования профессионально ориентированной немецкоязычной компетентности студентов технических специальностей в единстве ее компонентов (языковые, речевые, лингвосоциокультурный и учебно-стратегический). Рассмотрены основные принципы и технологии формирования профессионально ориентированной немецкоязычной компетентности студентов технических специальностей в процессе самостоятельной работы. Теоретически обоснована и разработана методика формирования профессионально ориентированной немецкоязычной компетентности студентов технических специальностей в процессе самостоятельной работы, которая включает систему упражнений. Экспериментально проверена еффективность предложенной модели формирования профессионально ориентированной немецкоязычной компетентности студентов технических специальностей в процессе самостоятельной работы. Сформулированы методические рекомендации по формированию профессионально ориентированной немецкоязычной компетентности студентов технических специальностей в процессе самостоятельной работы.
The thesis is devoted to the formation of technical specialities students’ German language competence in the process of self-study work. The formation of technical specialities students’ German language competence in the process of self-study work has been theoretically substantiated and practically worked out. The tasks and content of the learning process have been investigated. The structure of professionally oriented German language competence (PO GLC) have been described. Selection of the authentic learning material has been made. The model of the educational process has been suggested and experimentally verified. A corresponding system of exercises aimed at the formation of technical specialities students’ German language competence in the process of self-study work has been theoretically substantiated and practically worked out. Methodological recommendations for the formation of technical specialities students’ German language competence in the process of self-study work have been worked out. On the basis of the analysis of psychological, pedagogical, methodological and linguistic literature, the author’s definition to the notion “self-study work of students of technical specialities in German” has been provided defining it as a form of learning activity, which is organized and supervised by the students for the formation and improvement of PO GLC on the basis of the teacher’s external control and the use of special training materials at the lessons and during after class activities. The dissertation aims at defining and approving theoretical foundations of the formation of technical specialities students’ German language competence in the process of self-study work.
Description: Захист відбудеться 3 липня 2015 р. о 10.00 на засіданні спеціалізованої вченої ради К 58.053.05 Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: 46072, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса 2, зала засідань.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5391
Appears in Collections:07.00.01 - Історія України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lenuk.pdf267,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.