Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5468
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСамойленко, Т.-
dc.date.accessioned2015-12-15T11:50:05Z-
dc.date.available2015-12-15T11:50:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСамойленко, Т. Організаційні перетворення у системі керівництва українського кінематографу в 1920–1930-х роках та їх вплив на зміст кінопродукції [Текст] / Тетяна Самойленко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія / голов. ред. І. Зуляк ; редкол.: М. Алексієвець, Л. Алексієвець, М. Бармак [та ін.]. – Тернопіль : [ТНПУ], 2014. – Вип. 1, ч. 2. – С. 38–42. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5468-
dc.description.abstractУ статті розглядається процес еволюції системи керівництва українського кінематографу в 20–30-х роках минулого століття. Автор відмічає, що формування розгалуженої системи органів правління у сфері українського кінематографу забезпечило владі ефективний контроль над усіма складовими кінематографічного процесу. Що мало вплив на характер кінематографічного процесу і як наслідок до появи нового напрямку в кінематографі – соціалістичного реалізму.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматривается процесс эволюции системы руководства украинским кинемато-графом в 20–30-х годах прошлого века. Автор отмечает, что в результате создания разветвлен-ной системы органов административного правления в сфере кинопроизводства и кинопроката обеспечило власти тотальный контроль над всеми составляющими кинематографического про-цесса. Это оказало значительное влияние на характер кинематографического процесса и как следствие к появлению нового направления в кинематографе – социалистического реализма то-талитарного толка.uk_UA
dc.description.abstractThe article gives a review of the evolution of Ukrainian cinematograph management in the years ’20 and ’30 of the past century. The author specifically points out, that the authorities had a total control of all the components of cinematographic process as a direct result of the creation and establishment of an elaborate management system. This had a substantial influence on the character of cinematograph and, consequently, an emergence of a new genre of cinematography – totalitary oriented socialistic realism.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторія;-
dc.subjectукраїнський кінематографuk_UA
dc.subjectнаціонально-культурне будівництвоuk_UA
dc.subject“Українфільм”uk_UA
dc.subjectсоціалістичний реалізмuk_UA
dc.subjectкінопродукціяuk_UA
dc.titleОрганізаційні перетворення у системі керівництва українського кінематографу в 1920–1930-х роках та їх вплив на зміст кінопродукціїuk_UA
dc.title.alternativeОрганизационные преобразования в системе руководства украинского кинематографа в 1920 – 1930-х годах и их влияние на содержание кинопродукцииuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational changes in the management system of ukrainian cinematograph in the 1920s–1930s and their impact on the contents of the filmsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія, 2014, Вип. 1, ч. 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Samoulenko.pdf117,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.