Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5572
Название: Теоретичні і методичні основи професійної комунікативної підготовки майбутніх філологів засобами креативного перекладу
Другие названия: Теоретические и методические основы профессиональной коммуникативной подготовки будущих филологов средствами креативного перевода
Theoretical and Methodical Foundations of the Professional Communicative Preparation of Future Philologists by Means of Creative Translation
Авторы: Рибінська, Юлія Анатоліївна
Библиографическое описание: Рибінська, Ю. А. Теоретичні і методичні основи професійної комунікативної підготовки майбутніх філологів засобами креативного перекладу [Текст] : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. філол. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Рибінська Юлія Анатоліївна; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2015. – 43 с.
Дата публикации: 2015
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: : креативні переклади
професійна комунікативна підготовка
майбутні філологи
іншомовна професійна комунікативна компетентність
педагогічна система формування професійної комунікативної компетентності
комунікативні стратегії
Краткий осмотр (реферат): У дисертації вперше представлено розроблену й науково обґрунтовану педагогічну систему професійної комунікативної підготовки майбутніх філологів засобами креативного перекладу на теоретико-методологічному та методичному рівнях, з’ясовано її основні системотвірні компоненти (мотиваційно-креативний, когнітивно-креативний, креативно-цільовий, вербально-продуктивний та емоційно-креативний). Значну увагу приділено опису специфічних прийомів і видів навчальної діяльності, спрямованих на розвиток творчих здібностей майбутніх філологів, досліджено й проаналізовано концепцію підготовки до використання креативного перекладу у професійній діяльності. Визначено особливості трифазової роботи з креативним перекладом: підготовчий етап, виконавчий і завершальний. Уточнено поняття «професійна комунікативна підготовка», що полягає в формуванні в студентів професійних комунікативних стратегій і представлена комплексом творчих вправ і завдань на матеріалі іноземної мови. Схарактеризовано структуру, виокремлено й описано критерії та показники рівнів сформованості іншомовної комунікативної компетентності майбутніх філологів.
В диссертации впервые представлено разработанную и научно обоснованную педагогическую систему профессиональной коммуникативной подготовки будущих филологов средствами креативного перевода на теоретико-методологическом и методическом уровнях, выяснены ее основные системообразующие компоненты (мотивационно-креативный, когнитивно-креативный, креативно-целевой, вербально-продуктивный и эмоционально-креативный). Значительное внимание уделено описанию специфических приемов и видов учебной деятельности, направленных на развитие творческих способностей будущих филологов, исследованы и проанализированы концепцию подготовки к использованию креативного перевода в профессиональной деятельности. Определены особенности трехфазной работы с креативным переводом: подготовительный этап, исполнительный и заключительный. Уточнено понятие «профессиональная коммуникативная подготовка», что заключается в формировании у студентов профессиональных коммуникативных стратегий и представлено комплексом творческих упражнений и заданий на материале иностранного языка. Описана структура, выделены и описаны критерии и показатели уровней сформированности иноязычной коммуникативной компетентности будущих филологов.
The system of professional communicative preparation of future philologists by means of creative translation has been worked out and scientifically approved in the dissertation on theoretical, methodological and methodical levels, its main system creative components have been analyzed (motivational-creative, cognitive-creative, creative-objective, verbal-productive and emotional-creative). It has been based on the assertion of system, competent, individual-creative, communicative, thesaurus, synergy, acmeological and intersubject approaches. Main attention is paid to the specific techniques and teaching activity aspects directed on the creative disposition of future philologists’ development. The conceptual grounds of the system are given to the idea of professional-creative students’ inborn qualities unleashing and development. It is clarified the notion «professional communicative preparation» developed from the model of a pedagogical system of professional communicative preparation of а future philologists by means of creative translation which involves theoretical-methodological bases, reflects the unity of theoretical and methodical preparation, and structural and functional components connection. It is grounded in the structure, defined by the criteria and indicators of forwardness, developed and experimentally proved the validity of the professional communicative preparation system of future philologists. The pedagogical system of professional communicative preparation of future philologists by means of creative translation is analyzed. It is a developed structure-functional model which reflects the interconnection and interaction of theoretical and practical components for preparation; the conditions of preparation; principles of preparation; the content of preparation; the technology of preparation; pedagogical conditions; stages of preparation: beginning stage (diagnostic reproductive), basic stage (scientific creative), and final stage (productive creative); criteria; levels of international communicative competence formation; and preparation results.
Описание: Захист відбудеться 10 грудня 2015 року об 11 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (зала засідань, вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027). З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. Автореферат розісланий 9 листопада 2015 року.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5572
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rubinska.pdf834,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.