Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/574
Title: Підготовка учнів 8–9 класів до вибору професій типу «людина – художній образ» у взаємодії загальноосвітньої школи та коледжу мистецтв
Other Titles: Подготовка учеников 8–9 классов к выбору профессий типа «человек – художественный образ» во взаимодействии общеобразовательной школы и колледжа искусств
The preparation of pupils of the 8–9 grade for the choice of the occupations such as «man – art image» in interaction of secondary school and college of arts
Authors: Іваньо, Юрій Юрійович
Bibliographic description (Ukraine): Іваньо, Ю.Ю. Підготовка учнів 8-9 класів до вибору професій типу "Людина - художній образ" у взаємодії загальноосвітньої школи та коледжу мистецтв : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07- теорія і методика виховання / Юрій Юрійович Іваньо ; Тернопільський нац. пед. ун-т. ім. Володимира Гнатюка ; наук. кер. Г. В. Терещук. – Тернопіль, 2011. – 225 с.
Issue Date: 12-Sep-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: професійне самовизначення
трудова підготовка
професії типу «людина – художній образ»
взаємодія середньої загальноосвітньої школи і коледжу мистецтв
Abstract: У дисертації досліджуються теоретичні й методичні аспекти підготовки учнів 8–9 класів до самостійного вибору професій типу «людина – художній образ». На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито сутність поняття «готовність до вибору майбутньої професії», визначено структуру, показники та рівні готовності учнів до вибору професій типу «людина – художній образ» і методика її оцінювання. У дисертації теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування готовності учнів 8–9 класів до вибору професій типу «людина – художній образ», що реалізовувались у процесі спільної діяльності середньої загальноосвітньої школи та коледжу мистецтв як структурні елементи педагогічної технології підготовки учнів до вибору майбутньої професії.
В диссертации исследуются теоретические и методические вопросы подготовки учеников 8–9 классов к выбору профессий типа «человек – художественный образ». На основании анализа психолого-педагогической литературы раскрыта сущность понятия «готовность к выбору будущей профессии», определены структура, показатели и уровни готовности школьников к выбору профессий типа «человек – художественный образ», методика ее диагностирования.
The dissertation investigates the theoretical and methodological issues of preparation of 8–9 grade pupils for the independent choice of professions such as «man – art image». On the basis of analysis psychological and educational literature was revealed the essence of the concept of «readiness to choose a future profession», the structure, indexes and readiness of students to select professions such as «man-art image» and its method of evaluation were determined. In the dissertation theoretically substantiated and experimentally verified the organizational and pedagogical conditions of the formation of pupils of the 8–9 classes readiness to select occupations such as «man – art image», which were realized in process of the common actions of secondary school and arts college as structural elements of the pedagogical technologies of the pupils preparation for a choice of the future profession.
Description: Захист відбудеться « 13 » жовтня 2011 року о 12.00 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027 м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2, зала засідань. З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027 м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/574
Appears in Collections:13.00.07 - Теорія і методика виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aref_Іваньо.pdf212,28 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.