Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/582
Назва: Полікультурне виховання учнів середніх (5-8) класів в умовах родинно-шкільного освітнього простору
Інші назви: Поликультурное воспитание учащихся средних (5-8) классов в условиях семейно-школьного образовательного пространства
Polycultural upbringing of the pupils of secondary (5-8) forms in the conditions of family-school education spaciousness
Автори: Чумак, Лариса Володимирівна
Бібліографічний опис: Чумак, Л.В. Полікультурне виховання учнів середніх (5-8) класів в умовах родинно-шкільного освітнього простору : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07- теорія і методика пвиховання / Лариса Володимирівна Чумак ; Комунальний вищий навч. заклад "Херсонська обласна академія неперервної освіти" Херсонської обл. ради ; наук. кер. А. М. Зубко. – Херсон, 2011. – 219 с.
Дата публікації: 14-вер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: полікультурне виховання
полікультурно вихована особистість
родинно-шкільний освітній простір
учні середніх класів
педагогічні умови
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено проблему полікультурного виховання учнів середніх (5-8) класів в умовах родинно-шкільного освітнього простору. Проаналізовано стан полікультурного виховання школярів у психолого-педагогічній, філософській та соціологічній літературі; з’ясовано його зміст та структуру; уточнено сутність основних понять дослідження. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови полікультурного виховання підлітків у родинно-шкільному освітньому просторі (реалізація змісту, форм та методів полікультурного виховання на основі культурологічного та семантичного підходів; розвиток наукової та методичної компетентності вчителів з формування полікультурно вихованої особистості; педагогічне керівництво виховною роботою батьків стосовно спрямованості дітей на конструктивну взаємодію). Доведено ефективність методики реалізації визначених педагогічних умов.
В диссертации исследуется проблема поликультурного воспитания учащихся средних (5-8) классов в условиях школьно-семейного образовательного пространства. Проанализировано состояние исследуемой проблемы в педагогических, психологических, философских и социологических источниках. Актуальность исследования обусловлена социокультурными процессами, которые происходят в Украине, необходимостью теоретического осмысления сущности поликультурного воспитания подростков в условиях школьно-семейного образовательного пространства как одного из основных факторов становления подрастающей личности. Выяснено, что поликультурное воспитание учащихся средних (5-8) классов в условиях школьно-семейного образовательного пространства рассматривается отечественными и зарубежными исследователями как интегрированный процесс целеустремленных действий учителей, родителей, а также повседневное влияние на воспитание подростков социально-экономической, духовной и морально-ценностной среды. Поликультурное воспитание отображает систему подготовки детей к жизни в условиях полиэтнического общества, приобретение ими знаний, умений и навыков, необходимых для правильного формирования поликультурной личности, что определяет этот процесс как многомерное и полифункциональное педагогическое явление.
The thesis is dedicated to the problem of polycultural upbringing of the pupils of secondary (5-8) forms in the conditions of family-school education spaciousness. On the basis of psychological, pedagogical, philosophical and sociological literature the thesis analyzes the state of polycultural upbringing of the pupils, clarifies its content and structure and specifies essence of the main concepts of investigation. Pedagogical conditions of polycultural upbringing of teenagers in family-school education spaciousness (realization of a content, forms and methods of polycultural upbringing based on culturological and semantic approaches; development of scientific and methodical competence of teachers in formation of polyculturally-bred personality; pedagogical guidance of parents’ educational work concerning children’s trend on constructive interaction) are theoretically motivated and experimentally checked. The effectiveness on the methodology of determined pedagogical conditions was approved.
Опис: Захист відбудеться 14 жовтня 2011 р. о 930 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: зала засідань (каб. № 30), вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/582
Розташовується у зібраннях:13.00.07 - Теорія і методика виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chymak.pdf255,32 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.