Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6414
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДроздовський, Дмитро-
dc.date.accessioned2016-06-10T12:18:57Z-
dc.date.available2016-06-10T12:18:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДроздовський, Д. Форми експлікації шекспірівської інтертекстуальності у романах А. Мердок / Дмитро Дроздовський // Studia Methodologica : збірник наукових праць / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2015. – Issue 40 : Пам'яті доктора філологічних наук, професора, академіка Академії вищої школи України Романа Гром'яка (1937-2014). – С. 348–354. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6414-
dc.description.abstractУ статті представлено форми експлікації шекспірівської інтертекстуальності в романах «Чорний принц» і «Море, море» А. Мердок. У текстах британської письменниці окреслено механізми міжтекстового зв’язку та вияви інтертекстуальних реляцій до шекспірівських творів («Гамлет», «Буря»). Показано, в який спосіб романи спричинилися до формування особливого шекспірівського дискурсу в британській літературі др. пол. ХХ ст. Міжтекстовий зв'язок визначено на жанровому, сюжетному та ідейно-філософському рівнях.uk_UA
dc.description.abstractIn the paper, the forms of Shakespearean intertextuality have been outlined in A. Murdock’s novels “The Black Prince” and “The Sea, the Sea”. The mechanisms of intertextual relations to Shakespearean plays (“Hamlet”, “The Tempest”) have been portrayed in the British author’s texts. It has been defined the way in which the novels have determined a special Shakespearean discourse in the British literature of the second half of the XX Century. The intertextual relations have been defined on the generic, plot and philosophical levels.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются формы экспликации шекспировской интертекстуальности в романах «Чёрный принц» и «Море, море» А. Мердок. В текстах британской писательницы анализируются механизмы мижтекстового взаимодействия и проявление интертекстуальных реляций к шекспировским произведениям («Гамлет», «Буря»). Показано, каким образом романы повлияли на формирование особого шекспировского дискурса в британской литературе вт. пол. ХХ в. Мижтекстовые взаимоотношения определены на жанровом, сюжетном и идейно-философском уровнях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectшекспірівський дискурсuk_UA
dc.subjectшекспірівська інтертекстуальністьuk_UA
dc.subjectбританський романuk_UA
dc.subject«Чорний принц»uk_UA
dc.subject«Море, море» А. Мердокuk_UA
dc.subjectтеатральністьuk_UA
dc.titleФорми експлікації шекспірівської інтертекстуальності у романах А. Мердокuk_UA
dc.title.alternativeForms of Shakespearean Intertextuality in A. Murdock’s novelsuk_UA
dc.title.alternativeФормы шекспировской интертекстуальности в романах А. Мердокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 40

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Drozdovskyi.pdf277,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.