Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6415
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Желязкова, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-10T12:32:26Z | - |
dc.date.available | 2016-06-10T12:32:26Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Желязкова, В. Кінематографічні знаки фільму А. Дончика "Украдене щастя": лінгвосеміотичний вимір / Вікторія Желязкова // Studia Methodologica : збірник наукових праць / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Oliynyk. – Ternopil : TNPU, 2015. – Issue 40 : Пам'яті доктора філологічних наук, професора, академіка Академії вищої школи України Романа Гром'яка (1937-2014). – С. 355–358. – Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6415 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено специфіку кінематографу як виду мистецтва, розглянуто основні типи кінематографічних знаків та проаналізовано особливості їх репрезентації в кінострічці А. Дончика „Украдене щастя” в аспекті формування лінгвосеміотичної системи кінотвору | uk_UA |
dc.description.abstract | In article it is defined specifics of a cinema as art form, it is considered the main types the сinema signs and it is analysed features of their representation in A. Donchik's movie „The Stolen Happiness” in aspect of formation of lingvosemiotic system of film work. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье определена специфика кинематографа как вида искусства, рассмотрены основные типы кинематографических знаков и проанализированы особенности их репрезентации в киноленте А. Дончика „Украденное счастье” в аспекте формирования лингвосемиотической системы кинопроизведения. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | кінофільм | uk_UA |
dc.subject | кінематографічний знак | uk_UA |
dc.subject | кінометафора | uk_UA |
dc.subject | кіносинекдоха | uk_UA |
dc.subject | кіногіпербола | uk_UA |
dc.subject | кіноепітет | uk_UA |
dc.subject | знак-автор | uk_UA |
dc.title | Кінематографічні знаки фільму А. Дончика "Украдене щастя": лінгвосеміотичний вимір | uk_UA |
dc.title.alternative | Cinema signs of the movie of A. Donchik „The Stolen Happiness”: lingvosemiotic measurement | uk_UA |
dc.title.alternative | Кинематографические знаки фильма А. Дончика „Украденное счастье”: лингвосемиотическое измерение | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Studia Methodologica. Вип. 40 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zhelyazkova.pdf | 241,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.