Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6490
Назва: Семантична наповнюваність загальнооцінних номінацій "хороший" ("гарний") / "поганий" у мовленнєвих актах художнього тексту
Інші назви: Семантическая наполняемость общеоценочных номинаций «хороший» / «плохой» в речевых актах художественного текста
The semantic loading of the generally-evaluative nominations «good» and «bad» in speech acts of the literary text
Автори: Соловій, Уляна
Бібліографічний опис: Соловій, У. Семантична наповнюваність загальнооцінних номінацій "хороший" ("гарний") / "поганий" у мовленнєвих актах художнього тексту / Уляна Соловій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мовознавство / редкол.: Вільчинська Т. П., Німчук В. В., Грещук В. В. [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – Вип. 2 (24). – С. 265–269. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: загальнооцінні номінації «хороший» («гарний») / «поганий»
категорія оцінки
кваліфікативний мовленнєвий акт
об’єкт кваліфікації
Серія/номер: Мовознавство;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається семантична наповнюваність загальнооцінних найменувань «хороший» («гарний») / «поганий» в окремих мовленнєвих актах художнього тексту; описується їхня прагматична зумовленість певними комунікативними ситуаціями й відповідним контекстом; репрезентується функціональність представлених номінацій шляхом реалізації ними процесів кваліфікації, заміщення та конденсації змісту й семантики як окремих висловлювань, так і тексту в цілому.
В статье рассматривается семантическая наполняемость общеоценочных номинаций «хороший» / «плохой» в отдельных речевых актах художественного текста; описывается их прагматическая обусловленность определенными коммуникативными ситуациями и контекстом; представлена функциональность таких номинаций посредством реализации ими процессов квалификации, замещения, конденсации содержания и семантики как отдельных высказываний, так и текста в целом.
The semantic loading of the generally-evaluative nominations of «good» and «bad» in separate speech acts of the literary text is examined in the article; their pragmatic conditionality by certain communicative situations and the corresponding context is described; the functionality of the nominations presented through the implementation of the qualification processes, substitution and condensation of content and semantics of both separate statements and the text in the whole is represented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6490
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2014. Вип. 2 (24)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Solovij.pdf420,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.