Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6594
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКалашнік, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-07-12T11:12:02Z-
dc.date.available2016-07-12T11:12:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКалашнік, Н. В. Застосування міжкультурного тренінгу у формуванні міжкультурної комунікативної компетентності іноземних студентів-майбутніх медиків / Н. В. Калашнік // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 1. – С. 153–159. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6594-
dc.description.abstractРозкрито зміст понять «міжкультурна комунікативна компетентність», «тренінг» і «міжкультурний тренінг». Обґрунтовано необхідність проведення тренінгу з метою формування міжкультурної комунікативної компетентності студентів-іноземців медичного фаху. З’ясовано актуальність і сутність міжкультурного ділового спілкування як предмета тренінгових занять. Вказано види міжкультурного тренінгу, визначено етапи його проведення. Відзначено, що результативне проведення тренінгу забезпечується інтеграційним підходом. Подано методичні рекомендації стосовно підготовки до міжкультурного тренінгу і його здійснення.uk_UA
dc.description.abstractРаскрыто содержание понятий «межкультурная коммуникативная компетентность», «тренинг» и межкультурный тренинг». Обоснована необходимость проведения тренинга с целью формирования межкультурной коммуникативной компетентности иностранных студентов медицинского профиля. Очерчена актуальность и сущность межкультурного делового общения как предмета занятий по тренингу. Указаны виды межкультурного тренинга, определены этапы его проведения. Отмечено, что результативное проведение тренинга обеспечивается интеграционным подходом. Даны методические рекомендации по подготовке к межкультурному тренингу и его осуществлению.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with different approaches towards the determinations of the criteria, indices of multicultural education and levels of the future doctors (foreigners) cross-cultural communicative competency. There has been performed the analysis of the categories of the future doctors (foreigners) cross cultural communicative competency in university education. A diagnostic model of defining and monitoring the level of the international students cross-cultural communicative competency has been developed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectміжкультурна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectміжкультурний тренінгuk_UA
dc.subjectміжкультурне ділове мовленняuk_UA
dc.subjectіноземний студентuk_UA
dc.titleЗастосування міжкультурного тренінгу у формуванні міжкультурної комунікативної компетентності іноземних студентів-майбутніх медиківuk_UA
dc.title.alternativeПрименение межкультурного тренинга в формировании межкультурной коммуникативной компетентности иностранных студентов – будующих медиковuk_UA
dc.title.alternativeCriteria, indices and levels of future doctors cross-cultural communicative competency formationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kalashnik.pdf543,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.