Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6758
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯковенко, Галина-
dc.date.accessioned2016-11-28T11:44:25Z-
dc.date.available2016-11-28T11:44:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЯковенко, Г. Виховання та навчання дітей у дворянській родині Задонських / Галина Яковенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія / за заг. ред. І. С. Зуляка ; редкол.: М. Алексієвець, Л. Алексієвець, М. Бармак [та ін.]. – Тернопіль : [ТНПУ], 2016. – Вип. 1, ч. 3. – С. 133–136.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6758-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється процес виховання та навчання дітей у дворянській родині Задонських. Проведена історична реконструкція відтворює освітні стратегії та повсякденні практики, характерні для представників дворянського стану, а також висвітлює особливості виховного процесу. Практика залучення до виховання дітей сторонніх педагогів була поширеною у дворянському середовищі. Від народження – до юнацького віку у родинах дворян були годувальниці, няньки, бонни, гувернери, гувернантки, домашні учителі.uk_UA
dc.description.abstractВ статье освещается процесс воспитания и учебы детей во дворянской семье Задонских. Проведенная историческая реконструкция воссоздает образовательные стратегии и повседневные практики, характерные для представителей дворянского состояния, а также освещает особенности воспитательного процесса. Практика привлечения к воспитанию детей посторонних педагогов была распространенной в дворянской среде. От рождения ребенка до юношеского возраста в семьях дворян были кормилицы, няни, бонны, гувернеры, гувернантки, домашние учителя.uk_UA
dc.description.abstractThe process of upbringing and education of the children in Zadonsks’ noble family is indicated in the article. Conducted historical reconstruction embodies educational strategies and day-to-day practices pertaining to members of the nobility, and it also displays the educational process peculiarities. Practice involvement in education of children unauthorized teachers were common in noble surroundings. There were wet nurses, nannies, bonnes, governesses and tutors from birth to juvenile age in noble families.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторія;-
dc.subjectгодувальниціuk_UA
dc.subjectнянькиuk_UA
dc.subjectгувернериuk_UA
dc.subjectгувернанткиuk_UA
dc.subjectдомашні учителіuk_UA
dc.titleВиховання та навчання дітей у дворянській родині Задонськихuk_UA
dc.title.alternativeВоспитание и обучение детей в дворянской семье Задонскихuk_UA
dc.title.alternativeUpbringing and education of the children in Zadonsks’ noble familyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2016. Вип. 1, ч. 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yakovenko.pdf501,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.