Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6816
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПалихата, Елеонора Ярославівна-
dc.date.accessioned2016-12-05T08:16:43Z-
dc.date.available2016-12-05T08:16:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПалихата, Е. Я. Формування ввічливості у процесі навчання культури діалогічного спілкування / Е. Я. Палихата // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство / редкол.: М. Ткачук, Е. Бялка, К. Гуща [та ін.] ; за ред. М. П. Ткачука. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – Вип. 44. – С. 95–99. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6816-
dc.description.abstractУ статті досліджена актуальна проблема формування ввічливості під час навчання культури діалогічного мовлення: використання форм мовленнєвого етикету і засобів логіко-емоційної виразності, дотримання правил спілкування. Запропоновано теоретичний матеріал про мовленнєвий етикет і культуру спілкування, розроблено систему ситуативних вправ, спрямованих на формування культури діалогічного мовлення і запам’ятовування форм мовленнєвого етикету, які вживаються в діалогічних текстах, побудованих на основі природних і штучних (вербально описаних) ситуацій.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the problem of developing courtesy in the process of teaching dialogue speech standards: using speech etiquette forms and means of logical and emotional expressiveness, following the rules of communication. Theoretical material on speech etiquette and communication standards has been suggested. The system of situational exercises for developing dialogue speech standards and memorizing speech etiquette forms used in texts based on natural and mock dialogue (verbally expressed) situations has been developed.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследована актуальная проблема формирования вежливости в процессе изучения культуры диалогической речи; использование форм речевого этикета и средств логико-эмоциональной выразительности, придерживания правил общения. Предложен теоретический материал о речевом этикете и культуре общения, разработана система ситуационных упражнений, направленных на формирование культуры диалогической речи и запоминания форм речевого этикета, которые употребляются в диалогических текстах, построенных на основе естественных и искусственных (вербально описанных) ситуаций.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectмовленнєвий етикетuk_UA
dc.subjectввічливістьuk_UA
dc.subjectкультура спілкуванняuk_UA
dc.subjectдіалогічне мовленняuk_UA
dc.subjectзасоби логіко-емоційної виразностіuk_UA
dc.subjectкомунікативні вправиuk_UA
dc.titleФормування ввічливості у процесі навчання культури діалогічного спілкуванняuk_UA
dc.title.alternativeDeveloping courtesy in the process of teaching dialogue speech standardsuk_UA
dc.title.alternativeФормирование вежливости в процессе обучения культуры диалогического обученияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2016. Вип. 44

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Palykhata.pdf535,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.