Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6816
Title: Формування ввічливості у процесі навчання культури діалогічного спілкування
Other Titles: Developing courtesy in the process of teaching dialogue speech standards
Формирование вежливости в процессе обучения культуры диалогического обучения
Authors: Палихата, Елеонора Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): Палихата, Е. Я. Формування ввічливості у процесі навчання культури діалогічного спілкування / Е. Я. Палихата // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство / редкол.: М. Ткачук, Е. Бялка, К. Гуща [та ін.] ; за ред. М. П. Ткачука. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – Вип. 44. – С. 95–99. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: мовленнєвий етикет
ввічливість
культура спілкування
діалогічне мовлення
засоби логіко-емоційної виразності
комунікативні вправи
Series/Report no.: Літературознавство;
Abstract: У статті досліджена актуальна проблема формування ввічливості під час навчання культури діалогічного мовлення: використання форм мовленнєвого етикету і засобів логіко-емоційної виразності, дотримання правил спілкування. Запропоновано теоретичний матеріал про мовленнєвий етикет і культуру спілкування, розроблено систему ситуативних вправ, спрямованих на формування культури діалогічного мовлення і запам’ятовування форм мовленнєвого етикету, які вживаються в діалогічних текстах, побудованих на основі природних і штучних (вербально описаних) ситуацій.
The article deals with the problem of developing courtesy in the process of teaching dialogue speech standards: using speech etiquette forms and means of logical and emotional expressiveness, following the rules of communication. Theoretical material on speech etiquette and communication standards has been suggested. The system of situational exercises for developing dialogue speech standards and memorizing speech etiquette forms used in texts based on natural and mock dialogue (verbally expressed) situations has been developed.
В статье исследована актуальная проблема формирования вежливости в процессе изучения культуры диалогической речи; использование форм речевого этикета и средств логико-эмоциональной выразительности, придерживания правил общения. Предложен теоретический материал о речевом этикете и культуре общения, разработана система ситуационных упражнений, направленных на формирование культуры диалогической речи и запоминания форм речевого этикета, которые употребляются в диалогических текстах, построенных на основе естественных и искусственных (вербально описанных) ситуаций.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6816
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2016. Вип. 44

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palykhata.pdf535,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.