Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6896
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБорисов, В. В.-
dc.date.accessioned2016-12-12T07:57:38Z-
dc.date.available2016-12-12T07:57:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБорисов, В. В. Підготовка учителя технологій у контексті формування загальноєвропейського освітнього простору / В. В. Борисов // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 90–95. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6896-
dc.description.abstractПоказано, що в умовах формування загальноєвропейського освітнього простору очевидним є запит на широкий професіоналізм вчителя, здатного працювати в різних освітніх системах. Обґрунтовано, що основним механізмом удосконалення системи підготовки майбутніх учителів технологій є активізація навчальної діяльності суб’єкта професійної підготовки, формування у нього прагнення до самостійного вибору мети, вміння брати відповідальність вищих навчальних закладів за особистісний вибір та його наслідки. Наведено погляди науковців і педагогів на розвиток факультетів, які ведуть підготовку учителів технологій.uk_UA
dc.description.abstractПоказано, что в условиях формирования общеевропейского образовательного пространства очевидно запрос на широкий профессионализм учителя, способного работать в различных образовательных системах. Обосновано, что основным механизмом совершенствования системы подготовки будущих учителей технологий является активизация учебной деятельности субъекта профессиональной подготовки, формирование у него стремление к самостоятельному выбору цели, умение брать ответственность вузова за личностный выбор и его последствия. Приведены взгляды исследователей и педагогов на развитие факультетов, ведущих подготовку учителей технологий.uk_UA
dc.description.abstractIn the context of the formation of European educational space there is obviously a demand for a professional teacher, capable of working in different educational systems. The article substantiates that the primary mechanism for improving the system of training of future teachers of technology is the activation of educational activity of the subject of training, the formation of his desire for self-selection of targets, the ability to take responsibility for personal choice and its consequences. Views on the development of faculties, leading teacher training technologies are presented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectучитель технологійuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectпедагогічний процесuk_UA
dc.titleПідготовка учителя технологій у контексті формування загальноєвропейського освітнього просторуuk_UA
dc.title.alternativeПодготовка учителя технологий в контексте формирования общеевропейского образовательного пространстваuk_UA
dc.title.alternativeTraining teachers of technology in the context of formation of European educational spaceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
BORYSOV.pdf497,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.