Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБожко, Л. В.-
dc.date.accessioned2016-12-12T09:02:23Z-
dc.date.available2016-12-12T09:02:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБожко, Л. В. Професійна підготовка майбутніх учителів технологій і креслення у контексті компетентнісного підходу / Л. В. Божко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 125–132. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6902-
dc.description.abstractОбґрунтовано особливості професійної підготовки майбутніх учителів технологій і креслення. Аргументовано змістову характеристику поняття «професійна підготовка майбутнього вчителя технологій і креслення». Подано характеристику понять «професійна підготовка», «компетентність» і «професійна компетентність». Сформульовано вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів технологій і креслення у контексті компетентнісного підходу, їх професійно значущих якостей. Виявлено особливості компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів технологій і креслення. Здійснено прогностичне обґрунтування напрямів удосконалення професійної підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти за напрямом «Технологічна освіта».uk_UA
dc.description.abstractОбоснованы особенности профессиональной подготовки будущих учителей технологии и черчения. Аргументированно содержательную характеристику понятия «профессиональная подготовка будущего учителя технологий и черчения». Дана характеристика понятий «профессиональная подготовка», «компетентность» и «профессиональная компетентность». Сформулированы требования к профессиональной подготовке будущих учителей технологии и черчения в контексте компетентностного подхода, их профессионально значимых качеств. Выявлены особенности компетентностного подхода в профессиональной подготовке будущих учителей технологии и черчения. Осуществлено прогностическое обоснование направлений совершенствования профессиональной подготовки студентов по направлению «Технологическое образование».uk_UA
dc.description.abstractThe article outlines the peculiarities of professional training of the future technology and technical drawing teachers. The content characteristics of the concept «professional training of the future technology and technical drawing teacher» are given. The characteristics of the concepts «professional training», «competence» and «professional competence» are given. The requirements to professional training of the future technology and technical drawing teachers are formulated according to the competence approach, their professionally significant qualities. Peculiarities of the competence approach in professional training of the future technology and technical drawing teachers are defined. Predictive justification of the ways of improving professional training of students in the field «Technological education» is done.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльність вчителя технологій і кресленняuk_UA
dc.subjectтрудова підготовкаuk_UA
dc.subject, професійна компетентність майбутнього вчителя технологій і кресленняuk_UA
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх учителів технологій і креслення у контексті компетентнісного підходуuk_UA
dc.title.alternativeПрофессиональная подготовка будущих учителей технологий и черчения в контексте компетентностного подходаuk_UA
dc.title.alternativeProfessional training of the future technology and technical drawing teachers based on the competency approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BOZHKO.pdf514,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.