Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6913
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСавченко, Л. О.-
dc.date.accessioned2016-12-13T09:40:19Z-
dc.date.available2016-12-13T09:40:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСавченко, Л. О. Використання продуктивних технологій у вищій педагогічній школі як засіб підвищення професійної підготовки майбутніх фахівців / Л. О. Савченко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 193–197. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6913-
dc.description.abstractРозкрито проблему впровадження продуктивних технологій у практику роботи вищої педагогічної школи. Показано, що технологія продуктивного навчання базується на основі практичного досвіду, що допомагає студентам у їхньому професійному пошуку, вирішенні соціальних, освітніх, психологічних і культурних проблем. Учасники продуктивного навчання беруть на себе контроль і самоконтроль за навчанням, використовують різні методи (колажі, рольові ігри, проектне навчання, вправи, що містять інформаційні та комунікативні медіатехнології). Відзначено, що в системі продуктивного навчання відбувається якісне оцінювання індивідуального освітнього процесу, що фіксує особисте просування кожного учня відповідно до персональних завдань і якості продукту. Акцент в оцінюванні робиться на вмінні використовувати знання, інформацію в різних видах діяльності.uk_UA
dc.description.abstractРаскрыто проблему внедрения продуктивных технологий в практику работы высшей педагогической школы. Технология продуктивного обучения основанная на использовании практического опыта, что помогает студентам в их профессиональном поиске, решении социальных, образовательных, психологических и культурных проблем. Участники продуктивного обучения берут на себя контроль и самоконтроль за обучением, используют разные методы (коллажи, ролевые игры, проектное обучение, упражнения, содержащих информационные и коммуникативные медиатехнологии). Рассмотрено, что в системе продуктивного обучения происходит качественное оценивание индивидуального образовательного процесса, фиксируется личное продвижение каждого студента в соответствии с решением поставленных задач. Акцент в оценивании делается на умении использовать знания, информацию в различных видах деятельности.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of implementation of productive technologies in higher pedagogical school is studied. The technology of productive training is based on practical experience that helps students with their professional search, the solution of social, educational, psychological and cultural problems. Participants of productive training control and self-check their training using different methods (collages, role plays, project training, the exercises containing information and communicative media technologies). In the system of productive training a high-quality estimation of individual educational process is observed which is revealed through a personal promotion of each student according to the objectives. The emphasis in estimation is made on the ability to use knowledge, information in different types of activities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectпродуктивні технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectпідвищення якості освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk_UA
dc.titleВикористання продуктивних технологій у вищій педагогічній школі як засіб підвищення професійної підготовки майбутніх фахівцівuk_UA
dc.title.alternativeИспользование продуктивных технологий в высшей педагогической школе как средство повышения профессиональной подготовки будущих специалистовuk_UA
dc.title.alternativeUse of productive technologies in higher pedagogical school as means of boosting the professional training of future specialistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SAVCHENKO_L..pdf489,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.