Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6920
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСавченко, К. Ю.-
dc.date.accessioned2016-12-13T12:16:22Z-
dc.date.available2016-12-13T12:16:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСавченко, К. Ю. Формування комунікативної компетентності як засобу становлення професіоналізму майбутніх вихователів дошкільних закладів / К. Ю. Савченко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 240–245. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6920-
dc.description.abstractВисвітлено проблему формування комунікативної компетентності в майбутніх вихователів. Розглянуто поняття «комунікативна компетентність», показано її зв’язок із професією. Розкрито інтерес до комунікативної компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів. Показано вплив сюжетно-рольових ігор на формування комунікативної компетенції майбутніх вихователів дошкільних закладів. Відзначено, що зростають вимоги до освітньої та професійної підготовки молодого вихователя, виникає необхідність активізувати індивідуальний підхід у навчанні, сприяти розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців, спираючись на їх самостійну роботу, активні форми та методи навчання. В зв’язку з цим виникає потреба у фахівцях, які володіють на достатньому рівні комунікативними здібностями і ефективно їх впроваджують в життя дошкільних закладів освіті.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены проблемы формирования коммуникативной компетентности будущих воспитателей. Рассмотрено понятие «коммуникативная компетентность», показано связь коммуникативной компетентности с профессиональной. Показано влияние сюжетно-ролевых игр на формирование коммуникативной компетенции будущих воспитателей. Отмечено, что возрастают потребности к образовательной та профессиональной подготовки молодого воспитателя, возникает необходимость активизировать индивидуальный подход к учению, способствовать развитию творческих способностей будущих специалистов, опираясь на их самостоятельную работу, активные формы та методы учения. В связи с этим возникает необходимость в специалистах, которые обладают на достаточном уровне коммуникационными способностями и эффективно их внедряют в жизнь дошкольных учреждений.uk_UA
dc.description.abstractIn article problems of forming of communicative competence of future teachers are considered. The concept communicative competence is considered, communication of communicative competence with professional is shown. Implementation of subject role plays on forming of communicative competence of future specialists of the higher school is shown. In modern conditions the need for people who have gained professional knowledge which uses masterfully culture of speech communication and capable to address in a native and foreign language is rather sharply felt. Successful implementation of ideas of programs to a large extent depends on the teacher, the level of its professionalism. Cardinal reforming of life of society has created real prerequisites for considerable transformations in economy, culture, science, there are against global integration into world educational space, growth of a role of ethnic cultural factors and national consciousness, essential increase of requirements to professional competence of specialists, upgrades of an education system.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутній вихователь дошкільного закладуuk_UA
dc.subjectрольові ігриuk_UA
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UA
dc.titleФормування комунікативної компетентності як засобу становлення професіоналізму майбутніх вихователів дошкільних закладівuk_UA
dc.title.alternativeФормирование коммуникативной компетентности как способ становления профессионализма будущих воспитателей дошкольных учрежденийuk_UA
dc.title.alternativeFormation of communicative competence as method of forming professionalism of future tutors of preschool institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SAVCHENKO.pdf505,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.