Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6926
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСорока, Тарас Петрович-
dc.contributor.authorСтруганець, Борис Володимирович-
dc.date.accessioned2016-12-14T08:23:00Z-
dc.date.available2016-12-14T08:23:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСорока, Т. П. Актуалізація можливостей позашкільної освіти в соціалізації підлітка / Т. П. Сорока, Б. В. Струганець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 275–281. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6926-
dc.description.abstractВизначено завдання, вирішення яких покладено на позашкільну освіту. Проаналізовано нормативно-правову основу позашкільної освіти (положення, відповідні документи міжнародного, державного та регіонального рівнів). Розкрито принципи позашкільної освіти. Описано вимоги, що ставляться до сучасного гурткового заняття, а саме: загальнопедагогічні, психологічні, дидактичні, гігієнічні. Наведено класифікацію гурткових занять за трьома рівнями: початковий, основний, вищий. Наведено приклади організаційних форм роботи в позашкільному закладі освіти: заняття, гурткова робота, клубна робота, урок, лекція, індивідуальне заняття, конференція, семінар, курси, читання, вікторина, концерт, змагання, навчально-тренувальні заняття, репетиція, похід, екскурсія та ін. Сконцентровано увагу на визначенні можливостей позашкільної освіти в соціальному самовизначенні особистості.uk_UA
dc.description.abstractОпределены задачи, решение которых возложено на внешкольное образование. Проанализирована нормативно-правовая основа внешкольного образования (положения, соответствующие документы международного, государственного и регионального уровней). Раскрыты принципы внешкольного образования. Описаны требования, предъявляемые к современному кружковому занятию, а именно: общепедагогические, психологические, дидактические, гигиенические. Приведена классификация кружковых занятий по трем уровням: начальный, основной, высший. Приведены примеры организационных форм работы во внешкольном учебном заведении: занятия, кружковая работа, клубная работа, урок, лекция, индивидуальное занятие, конференция, семинар, курсы, чтение, викторина, концерт, соревнования, учебно-тренировочные занятия, репетиция, поход, экскурсия и др. Сконцентрировано внимание на определении возможностей внешкольного образования в социальном самоопределении личности.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the tasks that have been presented as those to be solved in the framework of extra-curricular school education. Normative legal documents of extra-curricular school education are analyzed (position, the proper documents of international, state and regional levels). Principles of extra-curricular school education are exposed. Requirements that are put forward to extra-curricular school education have been described, namely: general pedagogical, psychological, didactic, hygienical. Classification of extra-curricular school activities has been developed according to initial, basic and higher levels of extra-curricular schooling. Examples of organizational forms of work in the extra-curricular school education are given: trainings, work group, club work, lessons, lectures, individual activities, conferences, seminars, courses, readings, quizzes, concerts, emulations, the educational trainings, rehearsals, hiking, excursions and others. Attention is concentrated on determination of possibilities of extra-curricular school education in the social self-determination of a personality.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectпозашкільна освітаuk_UA
dc.subjectпринципи навчанняuk_UA
dc.subjectгурткова роботаuk_UA
dc.subjectсамовизначення особистостіuk_UA
dc.subjectформи роботиuk_UA
dc.titleАктуалізація можливостей позашкільної освіти в соціалізації підліткаuk_UA
dc.title.alternativeАктуализация возможностей внешкольного образования в социализации подростковuk_UA
dc.title.alternativeActualization of possibilities of out-of-school education in socialization of teenageruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SOROKA.pdf504,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.