Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6929
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПавх, Степанія Петрівна-
dc.contributor.authorПавх, Ігор Іванович-
dc.date.accessioned2016-12-14T08:44:20Z-
dc.date.available2016-12-14T08:44:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПавх, С. П. Робочий зошит як засіб активізації самостійної роботи студентів / С. П. Павх, І. І. Павх // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 290–295. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6929-
dc.description.abstractРозглянуто самостійну роботу як чинник активізації пізнавальної діяльності студентів. Констатовано підвищення творчої активності та пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення фахових дисциплін з використанням робочого зoшита. Встановлено основні підходи до визначення структури та змісту робочого зошиті з фахових дисциплін. Доведено, що застосування робочого зошита в самостійній роботі студентів сприяє закріпленню і розширенню знань, розвиває у майбутніх фахівців творче мислення, активізує їх навчальну діяльність.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрено самостоятельную работу как фактор активизации познавательной деятельности студентов. Констатировано повышение творческой активности и познавательной деятельности студентов в процессе изучения специальных дисциплин с использованием рабочей тетради. Установлены основные подходы к определению структуры и содержания рабочего тетради с профессиональных дисциплин. Отмечено, что использование рабочей тетради в самостоятельной работе студентов содействует укреплению и расширению знаний, развивает в будущих специалистов творческое мышление, активизирует их учебную деятельность.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with independent work as a factor of activization of cognitive activity of students. It has been stated that the usage of a workbook in the process of study of professional disciplines increases students’ creative and cognitive activity. The basic approaches to the structure and content of workbooks designed to study professional disciplines have been determined. The author proves that the usage of a workbook in students’ independent work facilitates the consolidation and enrichment of knowledge, develops creative thinking and stimulates learning activities of future specialists.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectробочий зошитuk_UA
dc.subjectсамостійна робота студентівuk_UA
dc.subjectструктура робочого зошитаuk_UA
dc.subjectтрудове навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleРобочий зошит як засіб активізації самостійної роботи студентівuk_UA
dc.title.alternativeРабочая тетрадь как средство активизации самостоятельной работы студентовuk_UA
dc.title.alternativeWorkbook as a means of activation of students’ independent workuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PAVKH.pdf508,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.