Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6930
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКузьменко, В. В.-
dc.contributor.authorПриймакова, В. В.-
dc.date.accessioned2016-12-14T08:47:21Z-
dc.date.available2016-12-14T08:47:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКузьменко, В. В. Підготовка вчителів до формування наукової картини світу в учнів засобами трудового навчання / В. В. Кузьменко, В. В. Приймакова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 295–301. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6930-
dc.description.abstractОхарактеризовано специфіку підготовки вчителів початкових класів у післядипломній освіті до формування наукової картини світу в школярів засобами трудового навчання. Встановлено напрями діяльності педагогів із зазначеної проблеми в курсовий і міжкурсовий періоди підвищення їх кваліфікації. Уточнено контент поняття «наукова картина світу». Визначено роль трудового навчання в її формуванні в учнів, потенціал вказаної навчальної дисципліни як інтегратора знань. Окреслено педагогічні умови підготовки вчителів до формування адекватних світоглядних уявлень у молодших школярів. Проаналізовано програми з трудового навчання для початкової школи, навчально-тематичні плани курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів у закладах післядипломної освіти.uk_UA
dc.description.abstractОхарактеризована специфика подготовки учителей начальных классов в последипломном образовании к формированию научной картины мира у школьников средствами трудового обучения. Определены направления деятельности педагогов по данной проблеме во время повышения их квалификации. Уточнен контент понятия «научная картина мира», определены роль трудового обучения в ее формировании у учащихся, потенциал учебной дисциплины как интегратора знаний. Обозначены педагогические условия подготовки учителей к формированию адекватных мировоззренческих представлений у младших школьников. Проанализированы программы по трудовому обучению для начальной школы, учебно-тематические планы курсов повышения квалификации учителей начальных классов в учреждениях последипломного образования.uk_UA
dc.description.abstractThe article characterizes the specificity of primary school teachers’ training in postgraduate education for the development of pupils’ scientific world view by means of labor education; the directions of teachers’ activity about this problem in the course and intercourse periods of professional development are determined. In the article the content of the concept “scientific world view” is clarified, as well as the role of labor education in its development and the potential of this discipline as an integrator of knowledge. The pedagogical conditions of training teachers for development of primary school children’s adequate outlook representations are outlined. The author analyses the programs for primary school, educational and thematic plans of primary school teachers’ training courses in postgraduate education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectнаукова картина світуuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителів початкових класівuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.subjectсвітоглядні уявленняuk_UA
dc.subjectтрудове навчанняuk_UA
dc.titleПідготовка вчителів до формування наукової картини світу в учнів засобами трудового навчанняuk_UA
dc.title.alternativeПодготовка учителей к формированию научной картины мира у учащихся средствами трудового обученияuk_UA
dc.title.alternativeTraining teachers for development of pupils’ scientific world view by means of labor traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KYZMENKO.pdf504,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.