Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6994
Назва: Методика застосування технології проблемного навчання при вивченні історії у вищому навчальному закладі
Інші назви: Методика применения технологии проблемного обучения при изучении истории в высшем учебном заведении
Method of application of the technology of problem studies at study of history in higher educational establishment
Автори: Ігнатенко, Наталія Віталіївна
Бібліографічний опис: Ігнатенко, Н. Методика застосування технології проблемного навчання при вивченні історії у вищому навчальному закладі / Наталія Ігнатенко // Україна–Європа–Світ : міжнародний збірник наукових праць / редкол.: Ю. М. Алексєєв, Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2015. – Вип. 16 : у 2 ч., ч. 1. – С. 201–205. – (Історія, міжнародні відносини). – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: проблемне навчання
проблемне запитання
проблемне завдання
проблемна задача
проблемна ситуація
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості застосування технології проблемного навчання як засобу активізації та інтенсифікації пізнавальної діяльності студентів при вивченні історії у ВНЗ; охарактеризовано мету, зміст і дидактичні принципи застосування технології проблемного навчання; розглянуто методику постановки проблемних запитань, формулювання проблемних завдань та задач, створення проблемних ситуацій.
В статье рассмотрены особенности применения технологии проблемного обучения как средства активизации познавательной деятельности студентов при изучении истории в университете. Характеризуются цели, содержание и дидактические принципы применения технологии проблемного обучения в ВУЗе. Рассмотрена методика постановки проблемних вопросов, формулирования проблемних заданий и задач, создание проблемных ситуаций.
In the article the features of application of technology of problem studies open up as to the mean of activation and intensification of cognitive activity of students at the study of history in the institute of higher; a purpose, maintenance and didactics principles of application of technology of problem studies, is described; the method of raising of problem questions, formulation of problem tasks and tasks, creation of problem is considered creation of problem situations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6994
Розташовується у зібраннях:Україна–Європа–Світ. 2015. Вип. 16, ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ignatenko.pdf404,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.