Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/70
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГенсерук, Галина Романівна-
dc.contributor.authorБойко, Марія Миколаївна-
dc.contributor.authorЗалюбовська, Людмила-
dc.contributor.authorОлійник, Людмила-
dc.date.accessioned2011-09-05T07:47:24Z-
dc.date.available2011-09-05T07:47:24Z-
dc.date.issued2011-03-
dc.identifier.citationВикористання методу проектів під час вивчення курсу "СІТ в навчальному процесі" студентами філологічного факультету та факультету іноземних мов / Г. Генсерук, М. Бойко, Л. Залюбовська, Л. Олійник // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 114-120.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/70-
dc.description.abstractРозглянуто основні підходи щодо організації навчальній діяльності студентів з використанням методу проектів, визначено вимоги до використання методу проектів у навчальній діяльності студен-тів та класифікацію проектів, проаналізовано сутність та структуру освітніх веб-ресурсів, шляхи їх використання майбутніми учителями в професійній діяльності, наведено приклади освітніх ресурсів, створених студентами під час проходження комп’ютерної практики.en_US
dc.description.abstractРассмотрены основные подходы к организации учебной деятельности студентов с использовани-ем метода проектов, определены требования к использованию метода проектов в учебной деятельно-сти студентов и классификацию проектов, проанализированы сущность и структуру образовательных веб-ресурсов, пути их использования будущими учителями в профессиональной деятельности, приведены примеры образовательных ресурсов, созданных студентами во время прохождения компьютерной практикиen_US
dc.description.abstractThe main learning approaches with the usage of the project method are discussed; the requirements for the method in students’ learning process and the classification of projects are determined; the essence and struc-ture of educational web resources and their usage in professional activities of future teachers are analyzed; ex-amples of educational resources created by students during the computer practice are given.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectсервіси Web 2.0en_US
dc.subjectблогen_US
dc.subjectметод проектівen_US
dc.titleВикористання методу проектів під час вивчення курсу «Сіт в навчальному процесі» студентами філологічного факультету та факультету іноземних мовen_US
dc.title.alternativeИспользование метода проектов при изучении курса «Сит в учебном процессе» студентами филологического факультета и факультета иностранных языковen_US
dc.title.alternativeUsing the projects method in course of «Sit in the educational process» by the students of philology faculty and foreign languages facultiesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 1
Наукові публікації працівників кафедри інформатики і методики її викладання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Genseruk_Bojko.pdf752,33 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.