Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/712
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯрко, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2011-11-14T08:11:31Z-
dc.date.available2011-11-14T08:11:31Z-
dc.date.issued2011-04-
dc.identifier.citationЯрко, М. І. Онтологія знання та епістемологія світу музики: знаннєві орієнтири сучасного теоретичного музикознавства / М. І. Ярко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – Вип. 1. – С. 3-11.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/712-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється методологічна сутність «епістемології світу музики», що як певна знаннєва модель спирається на цінності та герменевтичну компоненту постмодерної музикознавчої свідомості. Стверджується, що визначальним чинником герменевтичної рецепції світу музичних ідей є когнітивна діяльність - інтелектуально наснажене знання-відношення, що організовується довкола інваріантної моделі вибудови світу музики та уявлень щодо його архітектоніки (інформаційної системи з ієрархічним зіставленням конструктів інтонаційного поля музики).en_US
dc.description.abstractВ статье освещается методологическая сущность «эпистемологии мира музыки», которая в качестве определённой знаниевой модели опирается на ценности и герменевтическую компоненту постмодерного музыковедческого сознания. Утверждается, что определяющим моментом герменевтической рецепции мира музыкальных идей является когнитивная деятельность - интеллектуально насыщенное знание-отношение, которое организовывается вокруг инвариантной модели строения мира музыки и представлений о его архитектонике (информационной системе с иерархическим сопоставлением конструктов интонационного поля музыки).en_US
dc.description.abstractThe article presents a task to the methodological approbation of "the epistemology of the world of music", which is defined as a knowledge model based on the values and hermeneutic component postmodern musicological consciousness. It claims that the defining moment of hermeneutic reception of the world of musical ideas is a cognitive activity - intellectually rich knowledge-attitude, which is organized around the invariant model of the structure of the world of music and conceptions about its architectonics (information system with a hierarchical comparison of constructs intonation of the field of music).en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectгерменевтична компонента постмодерної музикознавчої свідомостіen_US
dc.subjectархітектоніка та епістемологія світу музикиen_US
dc.titleОнтологія знання та епістемологія світу музики: знаннєві орієнтири сучасного теоретичного музикознавстваen_US
dc.title.alternativeОнтология знания и эпистемология мира музыки: знаниевые ориентиры современного теоретического музыковеденияen_US
dc.title.alternativeOntology of knowledge and epistemology of the world of music: a knowledge points of the contemporary theoretical musicologyen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2011. № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Jarko.pdf204,11 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.