Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/720
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКомар, Анатолій Миколайович-
dc.date.accessioned2011-11-14T09:21:30Z-
dc.date.available2011-11-14T09:21:30Z-
dc.date.issued2011-04-
dc.identifier.citationКомар, А. М. Інноваційні ансамблеві поєднання в музичній культурі Прикаспійських та Середньоазіатських країн колишнього СРСР / А. М. Комар // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль, 2011. – Вип. 1. – С. 48-57.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/720-
dc.description.abstractУ статті здійснено музикознавчо-теоретичний та виконавський аналіз творів Тулкуна Курбанова і Рашида Шафага. Виразові засоби й архітектоніка у «Речитативі» для труби, валторни, тромбона і литавр Т. Курбанова та «Трьох музичних фресках» для трьох труб і тромбона Р. Шафага свідчать про трансформацію елементів пісенно-танцювального та інструментального фольклору Азербайджану та Узбекистану. Відзначено роль цих інструментів у творах та своєрідність звучання вищевказаних складів ансамблів для передачі різноманітних образів.en_US
dc.description.abstractВ статье осуществлен музыковедческо-теоретический и исполнительский анализ произведений Тулкуна Курбанова и Рашида Шафага. Выразительные средства и архитектоника в «Речитативе» для трубы, валторны, тромбона и литавр Т. Курбанова и «Трех музыкальных фресках» для трех труб и тромбона Р. Шафага свидетельствуют о трансформации элементов песенно- танцевального и инструментального фольклора Азербайджана и Узбекистана. Определена роль этих инструментов в произведениях и своеобразность звучания вышеуказанных составов ансамблей для передачи разных образов.en_US
dc.description.abstractThis article is devoted to music - theoretical and executive analysis of works by Tulkun Kurbanov and Rashid Shafag. The expressional means and architectonics in «Rechytativ» for trumpet, French horn, trombone and kettledrums by T. Kurbanov, and «Three musical frescoes» for three trumpets and trombone by R. Shafag tells us about transformation of folk music of Azerbaijan and Uzbekistan. The role of those instruments in compositions, and the original sound of above-mentioned ensemble complements was marked.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectтрубаen_US
dc.subjectінноваційний ансамбльen_US
dc.subjectкарнайen_US
dc.subjectфрулятоen_US
dc.subjectсурдинаen_US
dc.subjectфольклорen_US
dc.titleІнноваційні ансамблеві поєднання в музичній культурі прикаспійських та середньоазіатських країн колишнього СРСРen_US
dc.title.alternativeИнновационные ансамблевые составы в музыкальной культуре прикаспийских и среднеазиатских стран бывшего СССРen_US
dc.title.alternativeThe innovational ensemble combinations in culture of caspian and central asiatic countries of the former USSRen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2011. № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Komar.pdf730,96 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.