Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7302
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPododimenko, Inna-
dc.date.accessioned2017-03-06T12:39:05Z-
dc.date.available2017-03-06T12:39:05Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationPododimenko, I. Innovative technologies of professionally-oriented foreign language training in the context of foreign experience = Інноваційні технології професійно-орієнтованої іншомовної підготовки фахівців у контексті зарубіжного досвіду / Inna Pododimenko // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – P. 194–201. – Текст англ. мовою. – The bibliography at the end of the article.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7302-
dc.description.abstractExtremely important problem of foreign language training of students in the conditions of social and economic transformation of Ukraine and entry of our state into the world educational space is considered. From a position of modern theoretical and methodological bases the characteristics of influence of innovative pedagogical and information and communication technologies on the efficiency and effectiveness of foreign language training is suggested. It is emphasized that the objective analysis of the best teaching practices of the USA will allow the national pedagogical community to solve organizational, educational and methodical, technological and administrative problems of ICT implementation into the educational process of higher educational institutions effectively. Peculiarities of digital storytelling usage in foreign training in the context of experience of the leading American universities are determined. Special attention is concentrated on the need of comprehension and creative usage of international experience of foreign language training of future professionals in the national educational practice.uk_UA
dc.description.abstractВисвітлено надзвичайно нагальну й вагому проблему іншомовної підготовки студентів в умовах соціально-економічної трансформації України та входження нашої держави у світовий освітній простір. З позиції сучасних теоретико-методологічних засад подано всебічну характеристику впливу інноваційних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій на ефективність та результативність вивчення іноземних мов. Наголошено, що об’єктивний аналіз передового зарубіжного досвіду, зокрема США, дозволить вітчизняній педагогічній спільноті ефективно вирішувати організаційні, навчально-методичні, технологічні та управлінські проблеми впровадження ІКТ у навчальний процес вищих навчальних закладів. Визначено особливості застосування технології інтерактивної цифрової розповіді при вивченні іноземної мови у контексті досвіду провідних американських університетів. Виокремлено низку позитивних моментів щодо застосування технології інтерактивної цифрової розповіді при вивченні іноземної мови у вищій школі (покращення мотивації студентів, підвищення впевненості в оволодінні іноземною мовою, створення ситуації успіху, сприяння глибшому розумінню навчального матеріалу, активізації участі студентів на занятті) із зазначенням низку труднощів щодо застосування інноваційної технології у вітчизняному освітньому просторі. Особливу увагу зосереджено на необхідності осмислення й творчого використання зарубіжного досвіду з іншомовної підготовки майбутніх фахівців у освітній практиці України.uk_UA
dc.description.abstractОсвещена чрезвычайно важная проблема иноязычной подготовки студентов в условиях социально-экономической трансформации Украины и вхождения нашего государства в мировое образовательное пространство. С позиции современных теоретико-методологических основ дана характеристика влияния инновационных педагогических и информационно-коммуникационных технологий на эффективность и результативность изучения иностранных языков. Подчеркнуто, что объективный анализ передового опыта США позволит отечественной педагогической общественности эффективно решать организационные, учебно-методические, технологические и управленческие проблемы внедрения ИКТ в учебный процесс высших учебных заведений. Определены особенности применения технологии интерактивного цифрового рассказа при изучении иностранного языка в контексте опыта ведущих американских университетов. Особое внимание сосредоточено на необходимости осмысления и творческого использования зарубежного опыта иноязычной подготовки будущих специалистов в отечественной образовательной практике.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectinnovative educational technologyuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologyuk_UA
dc.subjectthe 21st century skillsuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectforeign language traininguk_UA
dc.subjectforeign experienceuk_UA
dc.titleInnovative technologies of professionally-oriented foreign language training in the context of foreign experienceuk_UA
dc.title.alternativeІнноваційні технології професійно-орієнтованої іншомовної підготовки фахівців у контексті зарубіжного досвідуuk_UA
dc.title.alternativeИнновационные технологии профессионально-ориентированной иноязычной подготовки специалистов в контексте зарубежного опытаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pododimenko.pdf531,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.