Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7556
Title: Застосування нейролінгвістичного програмування в рекламі (на матеріалах рекламних роликів телеканалів "1+1" та "TV-4")
Other Titles: Применение нейролингвистического программирования в рекламе (на материалах рекламных роликов телеканалов "1+1" и "TV-4")
Application of Neurolinguistic Programming in Fdvertising (on examples of commercials channels "1+1" and "TV-4")
Authors: Гесюк, Юлія
Bibliographic description (Ukraine): Гесюк, Ю. Застосування нейролінгвістичного програмування в рекламі (на матеріалах рекламних роликів телеканалів "1+1" та "TV-4") / Юлія Гесюк // Медіапростір. – 2014. – [Вип. 5]. – С. 122–126. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: нейролінгвістичне програмування
реклама
дискурс
навіювання
Abstract: У статті здійснено аналіз теоретичних засад створення та функціонування нейролінгвістичного програмування, а також практичного використання цієї техніки впливу у рекламних повідомленнях, зокрема у рекламних роликах телеканалів "1+1" та "ТУ-4".
В статье осуществлен анализ теоретических основ создания и функционирования нейролингвистического программирования, а также практического использования данной техники воздействия в рекламных сообщениях, в частности в рекламных роликах украинскихтелеканалов "1+1" и "TV-4".
This article analyzed the theoretical foundations of the establishment and functioning of neuro-linguistic programming and the practical use of this technology impact in advertisements, including television commercials on "1+1" and "TV-4".
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7556
Appears in Collections:Медіапростір. 2014. Вип. 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hesiuk.pdf2,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.