Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7565
Назва: Семіотика в науці про соціальні комунікації: огляд наукових праць
Інші назви: Семиотика в науке социальных коммуникаций: обзор научных исследований
Semiotics in the science of social communication: a review of research
Автори: Гридчина, Вікторія
Бібліографічний опис: Гридчина, В. Семіотика в науці про соціальні комунікації: огляд наукових праць / Вікторія Гридчина // Медіапростір. – 2013. – С. 37–42. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: семіотика
знак
метод
соціальні комунікації
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено критичний аналіз наукових праць із соціальних комунікацій, у яких використовуються методи семіотики. Окреслено перспективність використання семіотики як методу, здатного об'єднати дослідження теорії масової комунікації, масової інформації, психології сприйняття та культури.
В статье представлен критический анализ научных исследований в области социальных коммуникаций, в которых используются методы семиотики. Подчеркнута перспективность использования семиотики как метода, способного объединить исследования теории массовой коммуникации, массовой информации, психологии восприятия и культуры.
The article presents a critical analysis of research in the field of social communications, which use methods of semiotics. It is emphasized the prospects of the use of semiotics as a method that can unite the study of the theory of mass communication, mass media, the psychology of perception and culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7565
Розташовується у зібраннях:Медіапростір. 2013. Вип. 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grydchyna.pdf224,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.