Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7773
Назва: Особливості використання функціонально-смислового підходу в процесі формування іншомовної компетенції
Інші назви: Key Principles of Functional-Notional Approach Application in Foreign Language Competence Formation
Автори: Білецька, Олена
Бібліографічний опис: Білецька, О. Особливості використання функціонально-смислового підходу в процесі формування іншомовної компетенції / Олена Білецька // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мовознавство. – 2012. – Вип. 2 (21) 2011–1 (22) 2012. – С. 99–106. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: комунікація
комунікативний метод
компетенція
функціонально-смисловий підхід
Серія/номер: Мовознавство;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання комунікативного спрямування навчання іноземних мов і з’ясовуються особливості застосування функціонально-смислового підходу до формування іншомовної компетенції.
The article highlights the use of the communicative method in language learning and focuses on the functional-notional approach to foreign language acquisition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7773
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2011-2012. Вип. 21-22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biletska.pdf319,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.